MS Windows
briani 27239
Tilslut til tv
Fra : Peter Dahl

Dato : 22-03-03 14:55

Jeg forsøger at få billede på mi ttv fra min nye bærbar Compaq 2100 med WIN
XP.
Jeg har tilsluttet scartstikket til tv'et og den anden ende af kablet til
S-viedeo out stikket.
Under Egenskaber for skærm, INdstillinger vælger jeg Avanceret, Skærme men
kan ikke
vælge TV ?

Peter

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 22-03-03 18:13

"Peter Dahl" <p_dahl@SLETTEStiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> S-viedeo out stikket.
> Under Egenskaber for skærm, INdstillinger vælger jeg Avanceret, Skærme men

Hej Peter
Nu angiver du ikke hvad styresystem du anvender, men jeg har været ude for
noget tilsvarende i XP det var lidt spøjst pga det virkede under ME.
Løsningen for mig var at købe et koplingssæt i bilka hvor der er scart og
Svhskabel og audiokabel så virker det under xp. Det mystiske er så hvad
forskel der er på et alm. SVHS kabel og det som der er i sådan et
opkoplingssæt.'

m.v.h
Mogens

Fra : kennybear

Dato : 22-03-03 22:45

med WIN XP.

Kig lige her over en extra Mogens ;-P

> Hej Peter
> Nu angiver du ikke hvad styresystem du anvender

Øøøøøøøøhhh hvad?

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-03-03 12:34

Peter Dahl wrote:
> [...]
> af kablet til S-viedeo out stikket.
> Under Egenskaber for skærm, INdstillinger vælger jeg
> Avanceret, Skærme men kan ikke vælge TV?

Det er fordi det ikke er under "Skærme" du vælger
output, det er under din grafikdrivers "fane", fx.
S3.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Rune Thougaard

Dato : 31-03-03 16:14

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det er fordi det ikke er under "Skærme" du vælger
> output, det er under din grafikdrivers "fane", fx.
> S3.

hmm evt. spørg på dk.edb.graffikkort

mvh. Rune Thougaard

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-03-03 17:06

Rune Thougaard wrote:

> hmm evt. spørg på dk.edb.graffikkort

Ellers tak, jeg ved godt hvordan man gør.