Problemer med T68i
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-03 14:14

Jeg har netop fået min T68i tilbage fra rep. og i samme ombæring har
den fået opdateret SW (til R6A012) Nu er den så begyndt at 'stalle',
det sker typisk 3-4 gange om dagen.
Den slukker pludselig. Selvom batteriet er fuldt opladet, og den bare
ligge på mit skrivebord, kan den godt slukke lige pludselig.
Samtidig syntes jeg den er blevet, om muligt, endnu langsommere.

Er det fejl i SW, eller er det hardware fejl?

Hvis det kan klares med en SW opdatering, kan jeg få det ordnet lokalt
på 10 minutter, er det HW skal den indsendes til rep. og jeg skal
undvære den i et par dage, og det er jo noget P.. Så en opdatering vil
jo være klart at foretrække.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 22-03-03 23:35

> Er det fejl i SW, eller er det hardware fejl?
Aner det ikke, men da jeg også står for at skulle opdatere min software i
min t68i (fra version R5A), så vil jeg da meget gerne høre hvad problemet
har været, når du får den tilbage.

Mvh
Martin J.