Eksempel på følgeskrivelse
Fra : Hans Hedensteed

Dato : 22-03-03 14:04

Ikke den helt korrekte gruppe at poste i, men jeg fandt ikke en anden
gruppe, der kunne minde om noget, der kunne løse mit spørgsmål.

Jeg skal lave et udkast til et følgebrev (eller følgeskrivelse). Jeg har set
flere følgebreve fra forskellige foreninger, virksomheder osv. men har ikke
kunnet støve en op i de sidste 14 dage. Det er jo ikke lige den man gemmer,
når man får post.

Så hvis en herinde har et eksempel liggende på et dokument eller en webside,
er jeg da meget interesseret i at se den som inspiration og/eller for at
sikre, at jeg ikke har glemt nogle punkter. Jeg ved godt, at de ikke behøver
være ens / have det samme indhold, men mange ting går igen.

Jeg har allerede afkrydsningsfelter til fx "Ifølge aftale", "ifølge
telefonsamtale d.", "kan beholdes", osv men mangler stadig nogle muligheder
for at den er komplet. Så derfor er jeg meget interesseret i forslag, så jeg
selv kan sortere alt efter hvor relevante de punkter jeg får foreslået er
til mit projekt.

´Takker på forhånd.

Hans.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-03-03 15:46

Forslag sendt direkte.

Kurt

Fra : Hans Hedensteed

Dato : 22-03-03 17:47

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i en meddelelse
> Forslag sendt direkte.

Hej. Jeg har sendt en mail til dig, fordi jeg endnu ikke har modtaget noget
fra dig. Jeg ved ikke, hvor der er sket en fejl - om du har skrevet forkert
email adresse, om der er sket en teknisk fejl eller andet - men vil du ikke
prøve at sende igen eller tjekke adressen.

mvh

Hans Hedensteed.

Hanshedensted@ofir.dk

Fra : Kurt B. Andersen