Installations probs. af spearhead på winXP~
Fra : k.b.s.

Dato : 22-03-03 13:45

Hej ng.
Hvorfor kan jeg ikke installere MOH Spearhead ?
Jeg bruger win xp pro sp1.
MOHAA er installeret.
Den køre installations shield og så fryser maskinen når jeg trykker på
"next" til at køre installationen.
Skal jeg hente en patch eller hva' skal jeg gøre ?

--
M.V.H.
K.B. Steffensen

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 24-03-03 18:24

Du skal have patch 1.11 til MOHAA installeret FØR du installerer Spearhead.
-Niels-

Fra : Søren Jensen

Dato : 25-03-03 15:05

Control Alt Delete
FaneBlad Processer
Afslut " Rundll32.exe"
Så skulle det virke

M. V. H.
DK-Bif Fan...

Fra : Kim B.

Dato : 25-03-03 17:20

> Control Alt Delete
> FaneBlad Processer
> Afslut " Rundll32.exe"
> Så skulle det virke

Hmm, og hvad mener du med det ?
Hvis du kan gøre det på den måde, så kan du jo ikke have de store problemmer
med at installere den.

--
Hilsen mig, Oliver.

Fra : Søren Jensen

Dato : 25-03-03 22:09

"Kim B." <vildsi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, og hvad mener du med det ?
> Hvis du kan gøre det på den måde, så kan du jo ikke have de store
problemmer
> med at installere den.
>

> --
> Hilsen mig, Oliver.
>
>Det første svar med at hente Patch 1.11 til MOHAA installeret FØR du
installerer Spearhead.
havde bare ikke virket på min maskine
Det er muligt at det har virket på andres. Derfor skriver jeg svaret som
virkede til min maskine, det kunne jo` tænges
at der var andre der kunne drage nytte at mit svar.. Som jeg i øvrigt fik på
" EA-Suport "

M.V.H

DK-Bif Fan..