MS Windows
briani 27239
Mappeindstillinger i XP
Fra : Cybermike

Dato : 22-03-03 11:46

Jeg har fået et irriterende, men også lidt spøjst problem:

Når jeg går ind i 'Denne Computer' vises 'Billedopgaver' i panelet til
venstre automatisk på flere af mine drev.
Dette gælder også når jeg går ind i f.eks. spil-mappen. Konsekvensen er, at
det tager oceaner af tid at få indholdet vist - og imens kan jeg ikke gøre
ret meget andet.... end at veeeeeeeeeeeente.... Det gælder også selvom jeg
blot forsøger at markere mappen.

Det hjælper ikke at vælge 'Tilpas Mappe' i 'Vis'-menuen, hvis jeg f.eks. vil
tilpasse spil-mappen. Jeg har forsøgt mig med at skifte til et andet
indhold, f.eks. dokumenter - men lige lidt hjælper det. Det er for øvrigt
ikke muligt at vælge 'Tilpas mappe' når man står i roden af et drev...

Nogle gode forslag? - de vil blive modtaget med kyshånd!

Hilsen
Michael

---
Udgående mail er certificeret virusfri.