MS Windows
briani 27239
Lidt Windows historie...
Fra : Anders Lund

Dato : 22-03-03 11:27

Faktisk meget sjov læsning - med billeder!
http://www.neowin.net/articles.php?action=more&id=53&perpage=1&pagenum=1

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-03-03 11:37

Anders Lund skrev :
> Faktisk meget sjov læsning - med billeder!
> http://www.neowin.net/articles.php?action=more&id=53&perpage=1&pagenum=1

Fun

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Vagn Kofoed

Dato : 23-03-03 11:38

Der var et eller andet der hed WARP som FONAekspedienten smed i nakken af en
hvis man ikke opførte sig ordentligt. Hvad blev der af det ?
Hyggelig hilsen
Vagn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-03-03 11:51

Vagn Kofoed skrev:

>Der var et eller andet der hed WARP som FONAekspedienten smed i nakken af en
>hvis man ikke opførte sig ordentligt. Hvad blev der af det ?

Men OS/2, hvad med OS/2, ja hvad med OS/2, dig og mig?
Jeg danser og danser og standser og sanser kun dig.
Hvorfor løb du dog din vej?
Kom igen. Kom igen. Kom igen du min elskede ven.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-03-03 15:44

Bertel Lund Hansen wrote:

> Men OS/2, hvad med OS/2, ja hvad med OS/2, dig og mig?

Vi nærmer os kobberbrylluppet. Der er ikke noget skønnere end at blive
gamle sammen!

> Jeg danser og danser og standser og sanser kun dig.

Jeg må dog indrømme, at der har været en del sidespring i forbindelse
med arbejdet...

> Hvorfor løb du dog din vej?

Ja, det er blevet sværere at følge med efterhånden som hardwaren bliver
hurtigere - du drøner jo afsted i modsætning de andre, der bliver
tungere og tungere med alderen.

> Kom igen. Kom igen. Kom igen du min elskede ven.

Hov, der du jo. Du gemte dig oppe i headeren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-03-03 12:33

In dk.edb.system.ms-windows, Vagn Kofoed <vagnkofoedgylle@mail.dk>
says...
> Der var et eller andet der hed WARP som FONAekspedienten smed i nakken af en

http://www.ecomstation.com/

Og dk.edb.os2

--
Med venlig hilsen/best regards