Tortie og Hong Kong børn
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-03-03 09:33

Så har jeg fået besked om at min harddisk er gået til de
evige IT-marker, har fået en ny fra firmaet, *suk* det
var "hele" mit liv der røg der *GG* incl alle mine billeder,
deriblandt alt med fam. Tortie og fam Hong Kong, så
de af jer der ligger inde med fotos af omtalte familier
gider I at "bombardere" mig med dem,

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk

Some people have lives, others have cats.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-03-03 11:06

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> deriblandt alt med fam. Tortie og fam Hong Kong, så
> de af jer der ligger inde med fotos af omtalte familier

hej marianne...

jeg har prøvet at sende en bunke billeder til dig, men kæresten foreslog i
stedet at de blev lagt op så du selv kunne hente dem som Zip-fil.. så kan du
jo tjekker om du harfået dem alle ;)

så de ligger på www.mandezonen.dk/tortie.zip

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-03-03 11:28

Hej Sabina

uhmmm har modtaget 3 mails superlækkert, men kigger
lige, 1000 tak, at miste dokumenter osv var slemt, men
at miste billederne af alle kattene, både egne og plejebørn
var / er næsten ubærligt, de bliver jo aldrig killinger igen.

Fra : lene vang

Dato : 22-03-03 11:54

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3e7c3ad1$0$31990$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
>
> Hellemose Somali
> hellemose.som@KATTEparadis.tdcadsl.dk
>
> Some people have lives, others have cats.

Hej Marianne
Måske skulle du gøre som mig, anskaffe dig en brænder. Den er guld værd for
sådan nogle uheldige personer som os :/

Hilsen
Lene Vang - som er en uhelbredelig pillefinger, og får slettet alt for meget
ved små uheld

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-03-03 12:15

Hej Lene

Ja den er flyttet op i toppen af ønskesedlen efter at have
"levet" et upåagtet liv i bunden, og indtil jeg får den, kører
jeg med ekstra harddisk så alt vigtigt ligger begge steder.

--
Marianne - som også er en pilfinger, men helt uden skyld
*denne gang*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-03-03 13:52

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> Hej Lene
>
> Ja den er flyttet op i toppen af ønskesedlen efter at have
> "levet" et upåagtet liv i bunden, og indtil jeg får den, kører
> jeg med ekstra harddisk så alt vigtigt ligger begge steder.

En brænder i dag er slet ikke særlig dyr tjek fx www.edbpriser.dk jeg
vil anbefale en liteon brænder for jeg har selv en sådan og gav ca 700
kr for den, cd-medier kan du købe i tyskland til stort set ingen penge
men du skal op og købe noget i retning af 100 stk pr gang...

Men jeg har også lige mistet 37 GB data fordi en harddisk gik heden
træls mildt sagt...
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 22-03-03 16:28

hmm jeg har faktisk fundet en Liteon 24102B til 379 kr på www.emb.dk som
jeg vil bestille som det første
når det bliver "pengedag" det er altid dejligt med anbefalinger når man er
"teknisk analfabet"

Fra : Kate

Dato : 22-03-03 17:09

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in

> hmm jeg har faktisk fundet en Liteon 24102B til 379 kr på

Hold da op, jeg vidste ikke at de var kommet helt derned

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Kate

Dato : 22-03-03 16:10

> som også er en pilfinger, men helt uden skyld
> *denne gang*

Åhja, hvor man kender det. Ja, som Lene foreslår, køb en brænder, den
er mere end guld værd og så kan du faktisk få en rimelig en i f.eks
Bilka til under 1000kr. De proffe vil sikkert rynke på næsen af sådan
en, men til bare at lave en back-up i ny og næ, er den fortrinlig

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 22-03-03 12:25

Marianne Hellemose skriver:

> [...]
> deriblandt alt med fam. Tortie og fam Hong Kong, så
> de af jer der ligger inde med fotos af omtalte familier

Ahrj...Marianne! Hvor er det surt. Her hos mig står en cd-brænder også
højt på ønskeseddelen, af frygt for at det samme skal ske. Jeg skal
samle lidt Ada-billeder til dig.

Hilsen Dorthe

Fra : Louise Viborg

Dato : 22-03-03 19:03

Hej Marianne!
Jeg har nogle billeder af Tortie fra da hun var hos os. Sender dem til
dig

Knus, Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

On Sat, 22 Mar 2003 09:33:09 +0100, "Marianne Hellemose"