MS Windows
briani 27239
systemkravet til Win 2000
Fra : kim

Dato : 22-03-03 09:24

Eller hvad er systemkravet til Win 2000 ?
Det er til min datter som bruger min gamle computer ( som nu er hendes )
et gammelt MB atx, 500Mhz prosessor, 256 sd ram og et RIVA TNT2
64 mb grafikkort.

Mvh Kim

Fra : WeirdOlsen

Dato : 22-03-03 10:06

Hej Kim...

Her er de officelle data fra microsoft...

Minimum Requirements
Computer/Processor 133 MHz or higher Pentium-compatible CPU.
Memory At least 64 megabytes (MB) of RAM; more memory generally
improves responsiveness.
Hard Disk 2 GB with 650 MB free space.
CPU Support Windows 2000 Professional supports single and dual CPU
systems.
Drive CD-ROM or DVD drive.
Display VGA or higher resolution monitor.
Keyboard Required.

_olsen

Fra : Leif Pedersen

Dato : 22-03-03 10:09

Hej
her er det så ystemkrevet til windows 2000

http://www.microsoft.com/windows2000/professional/evaluation/sysreqs/default
..asp

Hilsen
anders

Fra : Claus & Gitte

Dato : 22-03-03 10:34

"kim" <no@spam.dk> wrote in message news:f4Vea.7$JF.3@news.get2net.dk...
> [...]
> Det er til min datter som bruger min gamle computer ( som nu er hendes )
> et gammelt MB atx, 500Mhz prosessor, 256 sd ram og et RIVA TNT2

der vil ikke være problemer der. på arbejdet bruger jeg windows 2000 på en
550 MHz maskine med 256 MB ram 4 GB HDD og et matrox mystique grafikkort, og
min svoger har en 450 MHz k6-3 cpu med 256 MB ram og et radeon grafikkort og
der køre det også helt fint

Fra : Anders Lund

Dato : 22-03-03 11:35

kim wrote:
> Eller hvad er systemkravet til Win 2000 ?

Det kommer an på hvad du skal bruge det til.

> Det er til min datter som bruger min gamle computer ( som nu er
> hendes ) et gammelt MB atx, 500Mhz prosessor, 256 sd ram og et RIVA
> TNT2 64 mb grafikkort.

Jeg bruger lige nu en P3 500 Mhz med 512 MB SD-RAM samt et Ge-Force 2
grafikkort. Hvis din datter skal køre nogle vilde 3D spil er processor og
grafikkort nok lige i underkanten (synes jeg i hvert fald på min maskine).

Til alm. Chat/Kontor pakke/Internet surfing er din datters maskine
udenmærket. Jeg har ikke planer om at opgradere min maskine før næste år.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Martin Schultz

Dato : 23-03-03 22:22

On Sat, 22 Mar 2003 09:23:39 +0100, "kim" <no@spam.dk> wrote:

>Eller hvad er systemkravet til Win 2000 ?
>Det er til min datter som bruger min gamle computer ( som nu er hendes )
>et gammelt MB atx, 500Mhz prosessor, 256 sd ram og et RIVA TNT2
>64 mb grafikkort.

Det kommer jo self. an på hvad man skal bruge den til men jeg kørte
win2k på en k6-2 med 96 mb RAM i det jeg opfattede som en acceptabel
hastighed.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til