MS Windows
briani 27239
scroll mus
Fra : Bibber

Dato : 22-03-03 08:02

hvorfor er det nu lige at jeg ikke længere kan "rulle" med min mus på
diverse hjemmesider?

Jeg kan huske noget om at man skal sætte flueben et eller andet sted?

XP Home edition

På forhånd tak

Mikael

Fra : Madsen

Dato : 22-03-03 14:39

Bibber skrev:

> Jeg kan huske noget om at man skal sætte flueben et eller andet sted?

Det kommer nok en hel del an på hvilken mus og musedriver du kører
med, men har du kigget i Kontrolpanel > Mus?

Madsen.

Fra : Bibber

Dato : 22-03-03 17:32

logitec mus cordless optical

Fra : Leo.E

Dato : 22-03-03 18:41

"Bibber" <bibber@person.dk> wrote in message news:<b5h1pe$f0$1@sunsite.dk>...
> [...]
> diverse hjemmesider?
>
> Jeg kan huske noget om at man skal sætte flueben et eller andet sted?

Prøv at gå i kontrolpanel - mus - hjul og se hvad det står til.
Hilsen: Leo