Ny hjemmeside
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-03 00:16

Hej

Min mand og jeg har taget os sammen til at lave en hjemmeside om vores
misser.....MEN!
Nu mangler vi nogle gæster på siden....også gerne nogen som vil skrive i
gæstebogen ....eller bytte links!

Så hvis du har lyst.....er du velkommen til at kigge forbi på
www.missabelle.dk

Venlig hilsen

Hanne

Fra : Birgitte

Dato : 22-03-03 01:15

"Hanne" <ingen post> skrev i en meddelelse
> [...]
> gæstebogen ....eller bytte links!
> Så hvis du har lyst.....er du velkommen til at kigge forbi på

Hej Hanne
Sikke da nogle skønne katte,- dejlig samsætning
Godt arbejde med hjemmesiden, som er holdt i neutrale farver.
Mangler dog lidt om dig selv på siden
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 22-03-03 04:04

> Så hvis du har lyst.....er du velkommen til at kigge forbi på
> www.missabelle.dk

Åhh nej dog, det sidste billede af Adagio! Hvorfor tager jeg aldrig sådan
nogle billeder?
Det er simplenthen guld værd!

Rigtig flot og stilfuld hjemmeside.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Leyna

Dato : 22-03-03 10:23

On Sat, 22 Mar 2003 00:16:15 +0100, "Hanne" <ingen post> wrote:

> [...]
>gæstebogen ....eller bytte links!
>
>Så hvis du har lyst.....er du velkommen til at kigge forbi på

Umiddelbart ser siden pæn ud, men prøv lige at fejl checke den, for
jeg får en advarsle på den.(Udført, men med fejl)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk