Sild?
Fra : B. Jensen

Dato : 21-03-03 23:56

Hvornår plejer sildene at gå gennem Limfjorden?

Mvh.

B. Jensen

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 22-03-03 09:10

On Fri, 21 Mar 2003 23:56:28 +0100, "B. Jensen" <Sublogic@ping.dk>
wrote:

>Hvornår plejer sildene at gå gennem Limfjorden?

De er i Nr. Sundby nu. Ikke i milliontal, men en uge eller 2, så er
der gang i den.
--
http://www.zelinski.dk

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 23-03-03 09:22

Hej!

En fritidsfisker tog 100 sild i garn ved Nibe for nyligt. Andre dage gav
garnenen kun enkelte stk.
- de er så vidt jeg ved i fjorden hele året, men "står stille" det meste
af tiden - eller har så rigeligt at æde, at de ignorerer lystfiskernes
efterligninger af ordentlig ædelse.

Thorkild

Fra : xander

Dato : 25-03-03 17:43

"B. Jensen" <Sublogic@ping.dk> wrote in message

> Hvornår plejer sildene at gå gennem Limfjorden?
>
> Mvh.
>
> B. Jensen
>
> hej b.jensen du har fåde en masse svar på vejer og vind
du spurte også hvad man tager dem på jeg tager dem på små sild stykker og
flue den der hedder juletræ

mvh thomas