Gå væk, aargh! Lortespasseropera !
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 21-03-03 23:05

Hey gruppe,

nogen der ved hvorfor mit Opera partout åbner to vinduer når jeg trykker på
et link eks. her i nyhedsgrupperne? Den åbner en tom side og så en ekstra
med det link jeg pegede på. Jeg er ved at gå amok over det - røvirriterende!
Jeg har prøvet samlige indstillinger under "Start og afslutning". Både
'Fortsæt...', 'Vis gemt...', 'Vis min...' og 'Start uden...'. Operaversion
er 6.05 Dk (Build 1140).

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-03-03 23:15

On Fri, 21 Mar 2003 23:04:37 +0100, "Trygleren [9000]"
<Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> wrote:

>Hey gruppe,

Hej

>nogen der ved hvorfor mit Opera partout åbner to vinduer når jeg trykker på
>et link eks. her i nyhedsgrupperne?

Ikke jeg

>Den åbner en tom side og så en ekstra
>med det link jeg pegede på. Jeg er ved at gå amok over det - røvirriterende!

Så så ...

>Jeg har prøvet samlige indstillinger under "Start og afslutning". Både
>'Fortsæt...', 'Vis gemt...', 'Vis min...' og 'Start uden...'.

Min gør det ikke. På den option-side har jeg én og kun én markering,
ved 'Start with bo windows'.

>Operaversion er 6.05 Dk (Build 1140).

Samme her, men eng.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 22-03-03 00:09

"Trygleren [9000]" <Trygleren@SLETDETHERhesteskelet.dk> posting:

>nogen der ved hvorfor mit Opera partout åbner to vinduer når jeg trykker på
>et link eks. her i nyhedsgrupperne? Den åbner en tom side og så en ekstra

Hvorfor? Nej, men løsningen er at surfe i Opera på den eneste
rigtige måde, I MDI: "Vinduer" / "Åbn vinduer inden... MDI".

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Peter T.

Dato : 22-03-03 21:13

Trygleren [9000] wrote:

> Hey gruppe,
>
> nogen der ved hvorfor mit Opera partout åbner to vinduer når jeg
> trykker på et link eks. her i nyhedsgrupperne? Den åbner en tom
> side og så en ekstra med det link jeg pegede på.

Jeg er begyndt at opleve samme problem med Xnews og IE. Pudsigt
sammenfald.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
30 år gammel og uni-studerende (humaniora) mangler værelse i Kbh.