Nokia Digital Music Player - Andet softwar~
Fra : MadsD

Dato : 21-03-03 22:08

Jeg er blevet pisse træt af det medfølgende software til Nokias
mp3-afspiller. Det er fandme det argeste lort jeg nogensinde har set.

Kender nogen til et program der er bedre? Pleeease???

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : JMo.

Dato : 21-03-03 23:49

"MadsD" <nothing_remove-me-to-send-me-mail_@madsd.dk> wrote in

> Jeg er blevet pisse træt af det medfølgende software til Nokias
> mp3-afspiller. Det er fandme det argeste lort jeg nogensinde har set.

He he - det er bestemt ikke optimalt.. Jeg havde på et tidspunkt en ide om
at grave en MMC-læser frem et sted, og så bare hive kortet ud og overføre
dem direkte. Men det er indtil videre blevet ved ideen.

Fra : MadsD

Dato : 22-03-03 11:05

> [...]
> at grave en MMC-læser frem et sted, og så bare hive kortet ud og overføre
> dem direkte. Men det er indtil videre blevet ved ideen.

Det er sørme også hvad jeg har tænkt mig at prøve. Jeg kender een, der har
sådan en læser, så det skal prøves, snarest muligt. Jeg skal nok skrive her
om det lykkes eller ej.

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk