De Grønne Slagtere
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 21-03-03 20:23

Mads Mikkelsen er da meget sjov i den usympatiske rolle.

Nikolaj Kaas er den samme som i I Kina Spiser de Hunde, kan han ikke spille
andet?

Ellers, kiggede jeg på uret lidt for mange gange.

Jesper

Fra : Søren Blom

Dato : 21-03-03 22:26

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.com> skrev
> Nikolaj Kaas er den samme som i I Kina Spiser de Hunde, kan han ikke
spille
> andet?

Kaas kan vist kun spille halvdum, mener i hvert fald ikke at have oplevet
ham anderledes

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Dopedog

Dato : 22-03-03 00:56

> spille
> >

> Kaas kan vist kun spille halvdum, mener i hvert fald ikke at have oplevet
> ham anderledes

Spiller han nu sig selv igen? ;)

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 22-03-03 00:57

Nej, Kaas spiller altid den skæve personlighed, og så har han næsten altid
mad i kæften\hånden... det er sgu egentlig også meget sjovt.. han er god til
at spille med mad, haha.. stik et eller andet spiseligt i hånden på ham, og
så lad ham gå igang, så skal det nok blive skægt.

hc

Fra : MP Jakobsen

Dato : 22-03-03 11:29

> [...]
> spille
> >

> Kaas kan vist kun spille halvdum, mener i hvert fald ikke at have oplevet

Ikke enig.

Jeg så ham i Christopher Bo's "Anxiety" (afgangsfilm fra filmskolen) hvor
han spiller helt anderledes. Men fantastisk flot. Og jeg synes da også at
Elsker Dig For Evigt er et andet godt eksempel.

MP