YES ! Så skete det - Djamal som kælepotte.~
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 21-03-03 18:11

Måtte lige dele det her...

Djamal, som jo med tiden er blevet mere kælen, er nu begyndt på at
komme hen til mig, og lægge sig i min arm/på mit bryst, når jeg sidder
ved computeren, for at blive nusset.

Samme procedure som Scottie... op på bordet, stå foran skærmen og
kigge på mig. Vente på at jeg ser ham. Jeg læner mig tilbage. Djamal
træder hen på mig, lægger sig ned, nyder nusningen, og storspinder.

Det er da bare for stort :D Han har gjort det et par gange igår, og et
par gange idag. Tror han er blevet nussoman !

Læææækkert :D

Jacob

Fra : Pia J

Dato : 21-03-03 19:17

"Jacob Saaby Nielsen" <dont@have.one> wrote in message
> Måtte lige dele det her...
>
> Djamal, som jo med tiden er blevet mere kælen, er nu begyndt på at
> komme hen til mig, og lægge sig i min arm/på mit bryst, når jeg sidder
> ved computeren, for at blive nusset.

Ja, man nyder det næsten endnu mere, end når det er en af de sædvanlige
klæbemisser. Det tog ret lang tid inden Felix gad den slags, men nu han har
dage hvor han bare ikke kan få nok. Til gengæld har Miss Muddi fuldstændig
overgivet sig og skal ligge på skødet HELE tiden - og hun er endda begyndt
at komme ind i sofaen til aften-tv. Dog må jeg ikke se på hende eller
alde - man skal lade som om man ikke har bemærket hende komme ind, så hun
kan overraske en med at hoppe op :)

Hun trænger i den grad til en kattelem, hun fiser ind og ud hele dagen - men
kommer altid hjem når jeg kalder på hende. I det hele taget en klog lille
mis, til forskel fra sine to store "fætre"....

:Pia

Fra : Kate

Dato : 21-03-03 22:19

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Dog må jeg ikke se på hende eller
> alde - man skal lade som om man ikke har bemærket hende komme
> ind, så hun kan overraske en med at hoppe op :)

Hun lyder altså som en superskøn missepige, hvor var det godt du fik
hende "repareret" så hun kunne vise sig som den dejlighed hun jo
tydeligvis er
Det er rigtigt at man nok nyder det ekstra når det er en af dem som har
været lidt svære at "knække".
Selvom jeg elsker Lante, så er nydelsen ved Mowglis kælenskab lidt
ekstra lige nu fordi han først indenfor den seneste tid er begyndt at
komme selv, på andre tidspunkter en kl. 5 om morgenen

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Nina El Falaki

Dato : 21-03-03 21:02

Jubiii ligesom han gjorde herhjemme. Giv ham et ekstra knus,og sig
gammelmatte er såååååååå glad.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Kate

Dato : 21-03-03 22:16

Jacob Saaby Nielsen <dont@have.one> wrote in

> Læææækkert :D

Skøøøønt. Ved godt hvor lækkert det er når de begynder at ville nusse.
Mowgli har også først nu tid til at nusse og er begyndt for alvor at
komme for at få en stornussetur.

Forleden fik jeg lige strøget henover ham med karten og kræet gik
fuldstændigt i koma. Han lå og vred og vendte sig og spandt højlydt, så
i dag da jeg kom fra arbejde gav jeg ham en ordentlig tur med karten.
Jeg blev træt før ham, nøj, han kunne li' det Jeg tror jeg redte en
halvkat af ham. Bagefter tog jeg så Lante og Johan, men fik dog ikke
helt lige så lykkelig en reaktion, men kommende fugleunger kommer til
at blive holdt varm for den store klump pels der kom ud lægger jeg over
i skovbrynet i morgen

Fra : Birgitte

Dato : 21-03-03 23:29

> [...]
> Det er da bare for stort :D Han har gjort det et par gange igår, og et
> par gange idag. Tror han er blevet nussoman !

Hej Jacob
Ihhh hvor lyder det lækkert, det lyder som om I er ved at blive rigitg gode
venner
Birgitte
www.truetrust.dk