hente post i Outlook
Fra : schlafen

Dato : 21-03-03 17:30

Hejsa

Når jeg åbner Outlook hentes post ikke automatisk - og min ADSL forbindelse skal "åbnes" først fx
ved at åbne Explorer eller gå i Netværksforbindelser...

Kan jeg ikke få Outlook til at gå online "selv"...

Outlook 2002
XP Home
Explorer 6.0

Lars

Fra : hcma

Dato : 22-03-03 11:32

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse
> [...]
forbindelse skal "åbnes" først fx
> ved at åbne Explorer eller gå i Netværksforbindelser...
>
> Kan jeg ikke få Outlook til at gå online "selv"...

Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet Postlevring -> og under
Opkaldsindstillinger skal vinges af ved Foretag automatisk opkald .....
m v h
HC