Mandrilen 2
Fra : // Overby

Dato : 21-03-03 17:17

Hejsa....

Her op til weekenden synes jeg lige, jeg ville komme med en lille anmeldelse
af Casper og Mandril aftalen 2....

Den er sgu for morsom... Til Jer der har forudbestilt - Glæd Jer - til Jer
andre... KØB DEN.....

Uden at røbe for meget kan jeg nævne Kaare Panasonic (der kan orientere sig
med tungen), Stenson Taurus (IT-manden) og Bjanke Landsvig
(tusind-kunstneren der kan holde vejret under gløgg)...

Så er weekenden reddet - godt man arbejder i en radio TV forretning....

Go' weekend
Daniel

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-03-03 19:26

"// Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> writes:

> Så er weekenden reddet - godt man arbejder i en radio TV forretning....

Eller er anmelder...

Jeg har set alt på DVD'en på nær Akt B og Frisbee. Det er rigtig
godt. Bag kameraet-materialet er overraskende værdifuldt.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Alle der rejser i rummet er kannibaler og æder
The RockBear. ((^)) deres egen afføring. [..] Deres børn bliver

Fra : Mette M

Dato : 22-03-03 12:03

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Eller er anmelder...

Wohooooo dvdoooo styrer. Jeg har lige modtaget min dvd i dag.. havde
forudbestilt den hos dvdoo

Fra : Lasse Christensen

Dato : 23-03-03 15:31

"Mette M" <salsa(SPAM)@post.cybercity.dk> wrote in news:b5hfss$mue$1
@news.cybercity.dk:

Gjorde jeg også :D

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 23-03-03 15:40

On Sun, 23 Mar 2003 14:31:12 +0000 (UTC), Lasse Christensen
<Faraos_cigar@REMOVEhotmail.com> wrote:

>"Mette M" <salsa(SPAM)@post.cybercity.dk> wrote in news:b5hfss$mue$1
>@news.cybercity.dk:
>

>Gjorde jeg også :D

Er der nogen der ved hvad der blev svarte på!?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 23-03-03 21:11

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved hvad der blev svarte på!?

Enten at den var blevet forudbestilt eller at den var blevet modtaget eller
begge dele.

(Wohooooo dvdoooo styrer. Jeg har lige modtaget min dvd i dag.. havde
forudbestilt den hos dvdoo)

/Nikolaj

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-03 14:10

// Overby wrote:
> [...]
> af Casper og Mandril aftalen 2....
>
> Den er sgu for morsom... Til Jer der har forudbestilt - Glæd Jer - til Jer

Og hvis man savner en indholdsfortegnelse til Mandril-DVD 2 (og 1) så
ligger der en hjemmebrygget her:

http://www.daimi.au.dk/~karsten/index.php?page=projekter

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 24-03-03 14:23

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <> Og hvis man savner en indholdsfortegnelse
til Mandril-DVD 2 (og 1) så
> ligger der en hjemmebrygget her:
>
> http://www.daimi.au.dk/~karsten/index.php?page=projekter

Er der virkelig ikke mere på DVD'en end det? Det var da ikke meget,
sammenholdt med 1'eren.

/Nikolaj

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-03 14:35

Nikolaj Borg wrote:
> "Karsten Strandgaard Jørgensen" <> Og hvis man savner en indholdsfortegnelse
> til Mandril-DVD 2 (og 1) så

> Er der virkelig ikke mere på DVD'en end det? Det var da ikke meget,
> sammenholdt med 1'eren.

Udover det, der er med i min indholdsfortegnelse, er der:
1) Alle sketches med Gentleman Finn
2) Alle afsnit af ungdomsserieparodien
3) Bag-kameraet featuretingest (ca. 20 min.)
4) En CD med de sange der er blevet brugt i Mandrillen (Stand And
Deliver osv.)

1) og 2) er der fin indholdsfortegnelse til på DVD'en
3) og 4) er der ingen grund til at indexere

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-03-03 15:43

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> writes:

> Er der virkelig ikke mere på DVD'en end det? Det var da ikke meget,
> sammenholdt med 1'eren.

Et nyt afsnit på ca. en halv time, to akter af cirka 45 minutter, alt
om Gentleman Finn (ca. 30 minutter), hele Frisbee og en udmærket bag
om kameraet-ting på ca. 30 min. Det er da meget pænt.

Og så er der jo også et påskeæg og en CD.
--
Peter B. Juul, o.-.o "What business did a man and a wolf
The RockBear. ((^)) had ridden a mark."