MS Windows
briani 27239
2 profiler i Xp og prob med progs
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-03-03 17:11

Hejsa
Vi har 2 putere på vores Xp.
Hvis én er logget på og jeg så 'Skifter bruger', så melder den at det
og det program er i brug på den anden profil.
Kan jeg ikke bruge programmer selvom de kører på den anden profil?
Vi kunne vælge at logge af, men nogen gange er det rart nok ikke at
skulle det.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 21-03-03 17:34

Morten Bowman Hansen wrote:
> [...]
> Kan jeg ikke bruge programmer selvom de kører på den anden profil?
> Vi kunne vælge at logge af, men nogen gange er det rart nok ikke at

Jeg kunne forsitllige mig at nogen programmer kunne have problemer. Men
ellers burde du gerne kunne skifte frem og tilbage som du vil. Køre du nogen
spicellle programmer?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix