MS Windows
briani 27239
Tataturet er underligt
Fra : Jess Mathiasen

Dato : 21-03-03 15:58

Hej gruppe
Jeg har en Windows 98 maskine, hvor man ikke længere kan skrive ü é og
lignende.
I stedet for ü skriver den ¨¨u .
Problemet findes i alle tekstprogrammer.
Jeg har kontrolleret tastaturets opsætning og landekoden uden at finde noget
mærkeligt her.
Jeg har også prøvet at skifte tastaturet.
Er der nogen i gruppen der har et forslag ?
Mvh
Jess M

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-03-03 16:09

"Jess Mathiasen" <jessm@get2net.dk> skrev :

>Jeg har en Windows 98 maskine, hvor man ikke længere kan skrive ü é og
>lignende.
>I stedet for ü skriver den ¨¨u .

Du har fået en virus, jeg mener at det er bugbear, der er skyld i
det.

Så få fat i virusscanner og fjern virussen (hvis det ikke er en
af de onde, der forhindrer brug af virusscanner).

Prøv evt. med http://housecall.trendmicro.com/

Ellers ved de sikkert alt om, hvilken virus det er i

Fra : rsnilsen

Dato : 21-03-03 18:47

"Knud Gert Ellentoft" skrev d. 21-03-03 16:09 dette indlæg :

> [...]
>
> Prøv evt. med http://housecall.trendmicro.com/
>
> Ellers ved de sikkert alt om, hvilken virus det er i

gd
Det er badtrans - har hatt denne selv, fjernes enkelt med et
virusprogram.
mvh
Nilsen

http://www.kandu.dk/