Datatids test
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-03-01 22:15

Hejsa

Så har Datatid testet de danske adsl udbydere.. Dog ikke mobilix.

testen er taget på baggrund af babeltech målinger..

Og jeg må sige.. jeg er meget skuffet endnu engang..

Man kan simpelthen ikke bruge de Målinger til noget som helst...

Men Datatid, synes ellers meget godt om det!!!!

Jeg synes snart datatid, er en blandet fornøjelse,,, hen af det
uprofessionelle.

Jeg tog lige et par test med mit isdn 64 kbit,,, og som sædvandeligt,,,
misvisende.

Det første,,, 84 Kbit det andet,,, hmmmm 297485 Kb/sek den tredie 109 Kbit

fjerde 130 Kbit...

simpelhen ikke til at stole på..

godt nok,, laver DUmeter et hop op i hastihed... men kun et split sekund. Og
det er simpelhen komprimering der gør det! (har hardware, software
komprimering på, men man kan sku bare bruge noget, der ikke kan komprimeres)

Nårrr,,, har stjålet testen, fra babeltech hjemmeside... (min scanner er i
udu!)

Har langt den her: news:dk.binaer

direkte: news:995shm$9su$1@sunsite.dk

Fra : JK

Dato : 20-03-01 11:15

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Jeg synes snart datatid, er en blandet fornøjelse,,, hen af det
> uprofessionelle.

enig i det ovenstående ! -> Datatid's kompetance er ikke helt på linje med
andre PC-blade ! - lavest rangerende er dog PC-Planet. Et blad som
imidlertid har check på tingene er Alt om Data, dem ka' man sq regne med !

/JK