Opdragelse til lav skilsmisse-%? Er bøsser~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-03 15:21

Opdragelse til lav skilsmisse-%? Er bøsser mindre etiske end lesbiske?

Hvis forældre udstråler harmoni og daglig lykke stikker dybt og
ægteskabet holder til døden - så vil de fleste børn nok søge at gentage
successen, hvis de selv evner at opnå parforhold.

At viktorianismens par sjældent skiltes, har altså ikke betydet lige så
lav skilsmisse-% idag, så der var nok problemer skubbet ind under
gulvtæppet dengang man "holdt ud", og det er fremskridt at man leger med
Strindberg kaldte par-problemET: "Mænd vil frigøre og frigøres, kvinder
vil binde og bindes".

"Psychology Today " havde engang statistik om at lesbiske er
supertrofaste, hetero par middelmådigt utro, og bøssepar extremt
uholdbare og promiskuøse.

Er det godt at holde sammen.? Kun hvis NEUROSERNE GÅR I HAK. Ellers er
det da fint at bøsser har været pionerer mht at sige: "Idag er børneavl
ikke vigtig. Krige vindes af elektronik - ikke fodfolk-hundredtusinder.
Så lad os lege, og når vi pga det moderne dynamiske samfund udvikler os
væk fra hinanden, så er der intet galt i, at man søger noget bedre, og
evt bliver kasseret - tab og vind med samme sind - det handler ikke om
at vinde, men om at være med."

Trygheds-narkomani syns jeg er en skøn, skøn, skøn form for narkomani.
Men eneste opdragelse til stabilitet er nok, at være et godt ekesempel
mht at holde løfter, være åben og ærlig.

Stiler man for højt, falder man dybt. Men chancerytteri er da også
skønt - jeg fik børn med en så flot pige, at folk sagde "hun finder
snart noget bedre". De havde ret. Men så har jeg prøvet det, og min
datter har arvet moderens udseende, så hun kan sagtens.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N