Har et problem med ømt pikhoved
Fra : victor

Dato : 21-03-03 14:16

Når jeg har haft sex eller onaneret meget bliver mit pikhoved ømt, rødt,
varmt og nærmest hævet. Findes der en creme der kan tage denne ømhed ?

på forhånd tak

Fra : Bo Warming

Dato : 21-03-03 15:01

"victor" <V_Jensen@tiscalii.dk> wrote in message
Når jeg har haft sex eller onaneret meget bliver mit pikhoved ømt, rødt,
varmt og nærmest hævet. Findes der en creme der kan tage denne ømhed ?

BW; Næppe. Hvis nogen påstod at kemi udefra kunne reparere på mekanisk
slid: overrevne vævsdele og ødem a la blå mærke, så ville det være
utroværdigt.
Men tar det over et døgn før den bedste læge, naturen, har klaret
ærterne - perfekt og bivirknignsfrit?

Mange mænd har en svag svampeinfektion og den giver periodevis ømhed og
onaneres eller elskes i de dage hvor der er ødem pga infektion, så er
det værre end ellers. Der er piller mod svamp - men jeg har levet med
det et årti og det klinger gradvist af og smitter ikke.
Alle har svampen, candida albicans, i sig overalt.

Lokalbedævende salve med fx lidocain vil næppe lindre andet end
overfladisk slid. Lev med det . There aint no such thing as a free
lunch.

Fra : Chokmah

Dato : 21-03-03 15:57

On Fri, 21 Mar 2003 14:16:21 +0100, "victor" <V_Jensen@tiscalii.dk>
wrote:

>Når jeg har haft sex eller onaneret meget bliver mit pikhoved ømt, rødt,
>varmt og nærmest hævet. Findes der en creme der kan tage denne ømhed ?

tjaaa ? har det altid været sådan - eller er det lige kommet ?
umidelbart vil jeg nok sige at hvis du virkeligt har smerter så
skullle du måske få noget creme til selve agten der for den til at
glid elidt mere skån som ..... jeg har det godt nok ikke ved onani men
hvis jeg er kommet i en skedeså kan jeg godt have ondt i nosser eller
pik hovedet en dag efter ....
men det g¨år over
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : victor

Dato : 21-03-03 22:01

> [...]
> glid elidt mere skån som ..... jeg har det godt nok ikke ved onani men
> hvis jeg er kommet i en skedeså kan jeg godt have ondt i nosser eller

Tak for svaret, det er nok bare naturligt så. Der går to dage før den er
helt klar igen, jeg er 25 år nu, men jeg kan huske da jeg var 14, da kunne
den hele tiden

mvh.

Victor

Fra : Babba-Papa

Dato : 23-03-03 17:00

Fri, 21 Mar 2003 22:01:20 +0100, havde "victor" <V_Jensen@tiscalii.dk>
gang i hammer og mejsel og da stentavlen blev pustet ren, stod der
følgende:

>Tak for svaret, det er nok bare naturligt så. Der går to dage før den er
>helt klar igen, jeg er 25 år nu, men jeg kan huske da jeg var 14, da kunne
>den hele tiden

Ak, ja.
Der sker 3 ting når man bliver gammel:
1. Man husker dårligt.