Battlefield 1942 Demo, LAN eller internet-~
Fra : Preben J

Dato : 21-03-03 14:01

Hey der ude, er der nogen af jer der har fået subject til at virke ?
--
Mvh. Preben J
www.pdcs.dk

Fra : MaRk

Dato : 21-03-03 14:44

Yeps

Jeg har da fået det til at virke på lan.

Af en demo af være ret sjov.

Købte også spillet da jeg havde prøvet det, nu har jeg også købt BF RR, for
det er sgu et fedt spil.

Fra : Preben J

Dato : 21-03-03 15:12

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Af en demo af være ret sjov.
>
> Købte også spillet da jeg havde prøvet det, nu har jeg også købt BF RR,

Yeh, gu' faen er det et fedt spil )
Men jeg fatter ikke at hverken LAN eller internet -delen skal virke så
tilfældigt, eller overhovedet ikke virke. Jeg kan se på nettet at der er
rigtigt mange der har ptobZ med at få det til at køre, men der er ikke en
ski' support eller FAQ der er overhovedet bare det der ligner brugbart nogen
steder.
Jeg har enda prøvet at slå firewall helt fra og køre det over et lukket LAN
og ikke en gang det virker........ så plz anyone...... guide me plz.....

Fra : MaRk

Dato : 21-03-03 16:39

> [...]
LAN
> og ikke en gang det virker........ så plz anyone...... guide me plz.....

Altså da jeg prøvede det i lan sad vi 3 maskine ved en 10mbit hub.
Den ene var server samtidig med han spillede.
Har du tilføjet ipx i windows?

Fra : Preben J

Dato : 21-03-03 17:27

> [...]
>

> Altså da jeg prøvede det i lan sad vi 3 maskine ved en 10mbit hub.
> Den ene var server samtidig med han spillede.

Hey Jeg er glad nu... for det virker, men det er til at blive PO af ikke
at vide hvorfor det nu gør det *G* men hva' faen.... fedt spiloZ, det
hersens BF' affirmative g'day.