MS Windows
briani 27239
Gratis screen-capture?
Fra : Kent

Dato : 21-03-03 13:28

Hej

Findes der et gratisk screen-capture-program derude et
sted, som IKKE sætter en eller form for stempel på
billedet. Jeg har HyperSnap DX 5 version 5.02.00, men
den sætter et grimt stempel. Irriterende!

Der må findes et gratis program!

På forhånd tak.

Vh
Kent

Fra : Anders Lund

Dato : 21-03-03 13:34

Kent wrote:
> [...]
> sted, som IKKE sætter en eller form for stempel på
> billedet. Jeg har HyperSnap DX 5 version 5.02.00, men
> den sætter et grimt stempel. Irriterende!

Print Screen?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Kent

Dato : 21-03-03 14:35

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Print Screen?

Naaaaaaaeeej!!!

Vh
Kent

Fra : BHR

Dato : 21-03-03 15:29

Jeg har selv meget glæde af SmartCapture v1.3

www.desksoft.com

Fra : Peter B.

Dato : 21-03-03 17:08

> Findes der et gratisk screen-capture-program derude et
> sted, som IKKE sætter en eller form for stempel på
> billedet. Jeg har HyperSnap DX 5 version 5.02.00, men
> den sætter et grimt stempel. Irriterende!

Prøv evt.:
Gadwin PrintScreen:
http://www.gadwin.com/printscreen/

Nederst på siden kan du downloade en freeware version.

/PB

Fra : Leony

Dato : 21-03-03 17:40

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sted, som IKKE sætter en eller form for stempel på
> billedet. Jeg har HyperSnap DX 5 version 5.02.00, men
> den sætter et grimt stempel. Irriterende!

Der findes en del på Tucows, dog er kun 5-6 stykker freeware, der er
også lidt adware:
http://tucows.worldonline.dk/mmedia/scapt95_default.html
Selv synes jeg det fra AnalogX er glimrende.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Allan Bojsen

Dato : 23-03-03 21:19

>"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

Jeg bruger Screen Rip 32 som er udmærket til "almindeligt" brug.

http://www.progency.com/other.html

Mvh. Allan Bojsen
www.nettips.dk - spændende tips til nettet

Fra : jørn larsen