Radio buttom til at sende en bruger videre
Fra : Mariann Hansen

Dato : 21-03-03 12:58

Hej NG

Jeg har denne kode:

<input type="radio" name="side1" value="1"> side1 <br> <input type="radio"
name="side2" value="1"> Side2

<input type="submit" value="Videre">

Jeg vil gerne sendes videre til side1 hvis jeg markerer denne eller side2
hvis denne markeres.

Hvordan løses det?

Tak

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-03-03 13:30

"Mariann Hansen" <mh@xx.xx> skrev
> [...]
>
> <input type="submit" value="Videre">
>
> Jeg vil gerne sendes videre til side1 hvis jeg markerer denne eller side2

Jeg vil tro, du bedre kan få svar på det i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside , da du nok skal have fat i noget
javascript for at gøre det.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 21-03-03 13:32

Erik Ginnerskov wrote:

> Jeg vil tro, du bedre kan få svar på det i
> news:dk.edb.internet.webdesign.serverside , da du nok skal have
> fat i noget javascript for at gøre det.

Du mener vel dk.edb.internet.webdesign.clientside ?

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fredgaard!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/?page=fredgaard

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-03-03 13:46

"Anders Thorsen Holm" <zoolook.removethis@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener vel dk.edb.internet.webdesign.clientside ?

Ja, selvfølgelig, du har ret.