Ulf Lundells fantastiske roman "Jack"
Fra : Thomas

Dato : 21-03-03 12:32

Da jeg var lidt yngre, var jeg vildt optaget af Ulf Lundells roman
"Jack" som jeg læste gang på gang. Jeg kunne finde utallige referencer
til ting, der skete i mit eget liv, i bogen, og jeg tvang alle mine
venner til at læse den, hvilket de dog gjorde frivilligt, når de hørte
vores begejstring over bogen

Ved hjælp af det vidunderlige Internet har jeg fundet ud af, at bogen
faktisk blev filmatiseret allerede i 1978.

Er der nogen i denne gruppe, der har set den film?

Kan det anbefales, at jeg forsøger at anskaffe filmen som købevideo?

VH

Thomas

Fra : Anders Buch

Dato : 21-03-03 13:00

Hej Thomas

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote

> bogen faktisk blev filmatiseret allerede i 1978.

Jeg kan anbefale, at gi' så mange (og præcise) informationer som muligt, når
man er ude i et ærinde af dit slags.

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig, men jeg kan tilføje, at filmen faktisk er
fra 1976, hedder "Jack" og kan findes her på IMDB:

http://us.imdb.com/Title?0074704

Det kan måske hjælpe andre, med hvor du kan skaffe filmen.

- Anders

Fra : Thomas

Dato : 21-03-03 15:28

> Jeg kan anbefale, at gi' så mange (og præcise) informationer som muligt, når
> man er ude i et ærinde af dit slags.

Interessant, men nu var det faktisk kvaliteten af filmen, der var det
vigtigste i min forspørgsel.

VH

Thomas

Fra : Troels

Dato : 21-03-03 18:15

> Er der nogen i denne gruppe, der har set den film?
>
> Kan det anbefales, at jeg forsøger at anskaffe filmen som købevideo?

Prøv evt. at forhøre dig i dk.kultur.film.

/Troels

Fra : Troels

Dato : 21-03-03 22:16

> Prøv evt. at forhøre dig i dk.kultur.film.

Ahh... Den var krydspostet

/Troels