Campingvogn ønskes til leje.
Fra : Soren Pedersen

Dato : 21-03-03 12:07

Jeg er på jagt efter en nyere campingvogn til leje i uge 28, 29, el. 30.
Gerne en fastliggervogn, men så skal det være på en meget børnevenlig plads.
Hvis jeg selv skal slæbe den må totalvægten ikke overstige 1550 kg (Hvilket
de fleste vogne nok heller ikke gør Vi er 2 voksne og 2 børn.

Er der andre steder end her og dba hvor man med fordel kan kigge efter
privatudlejning af campingvogne ?

Mvh
/Søren

Fra : Andreas Falck

Dato : 21-03-03 13:42

Soren Pedersen <smp@privat.dk1> skrev:

[ ... ]
> Er der andre steder end her og dba hvor man med fordel kan kigge
> efter privatudlejning af campingvogne ?

Ja det er der, for her må du slet ikke gøre det. Dette er nemlig en
gruppe beregnet til debat og ikke til handel og udlejning m.m. [nej
dette er ikke et surt opstød, men et forsøg på at lave en venligsindet
oplysning].

Den rigtige gruppe er nok nærmere: news:dk.marked.privat.camping.

Du kan her http://usenet.dk/grupper.pl, hvor der ved hver enkelt
gruppe er en såkaldt fundats, hvor gruppens formål er beskrevet.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Soren Pedersen

Dato : 21-03-03 14:30

> [...]
> gruppe beregnet til debat og ikke til handel og udlejning m.m. [nej
> dette er ikke et surt opstød, men et forsøg på at lave en venligsindet

Jammen jeg spørger jo om der er nogle steder at kigge efter privatudlejede
vogne ??
Og jeg vil iøvrigt anbefale dig at læse gruppernes fundats - Ingen af dem
omhandler leje relaterede ?, hvilket efterlader dig 2 muligheder: At
acceptere indlæg der ikke passer ind i nogle af de relevane gruppers fundats
(Det er det man gør i de fleste andre grupper jeg frekventerer (og det er en
del)), eller at stille forslag om at fundatsen for markeds gruppen bliver
ændret til også at indeholde lejerelaterede ?

God W/E

Mvh
/Søren

Fra : Gefli

Dato : 21-03-03 18:26

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk1> skrev i en meddelelse

> [...]
> del)), eller at stille forslag om at fundatsen for markeds gruppen bliver
> ændret til også at indeholde lejerelaterede ?

Rigtig godt svaret, Det er ikke rart at rette på andre når man ikke selv
kender andre regler end dem man selv skaber og bøjer

Erik

Fra : SB

Dato : 22-03-03 20:32

> fundats
> en

Og ikke for at brokke mig, (det lader jeg andre om) men når du nu stiller
spørgsmålet, ville jeg nok mene det var en god ide at fortælle hvor i landet
du bor.
Min onkel her en CV han lejer ud på Bornholm, men det er vel ikke lige der
du vil hen.

Søren B

Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-03-03 23:24

> [...]
> du bor.
> Min onkel her en CV han lejer ud på Bornholm, men det er vel ikke lige der

Ooooops! - Sorry
Vi er fra Holstebro, men har faktisk ikke taget beslutning om hvor turen går
hen endnu, så der er mange døre der står åbne. Dog synes fruen at hun har
været nok på Bornholm. Selv vil jeg gerne til sydfyn (igen), men som sagt er
der ikke taget beslutning om hvor turen går hen (men det skal som sagt være
børnevenligt).

Mvh
/Søren

Fra : Kim W

Dato : 23-03-03 08:55

vi har en vogn til udlejning ..
kontakt mig pr mail for yderligere info..
kimogpia@tdcadsl.dk

Fra : edemann

Dato : 15-04-03 11:49

http://www.kandu.dk/