Endnu en grund til at hade Antipiratgruppe~
Fra : Bitbucket

Dato : 21-03-03 09:25

http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18455

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 21-03-03 12:41

Bitbucket <dev@null.invalid> wrote:

> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18455

Ja det så jeg også.

Må deres røvhuller klø og deres arme være for korte.

--
- Peter +45 5192 3981
"Det er helt rigtigt at dømme dem til døden, når de forlader Islam"

Fra : Per Moreau

Dato : 21-03-03 12:49

"Bitbucket" <dev@null.invalid> skrev i en meddelelse
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18455
>
> --
> The trouble with the global village are all the
> global village idiots. - Paul Ginsparg.

Vor herre bevares.
Så skal de knolde fra APG da bestræbe på at forbyde DVD afspillere
generelt. Har de glemt at alle afspillere idag også understytter Mp3, VCD og
SVCD der også bruges til spredning af pirat musik og film på nettet ?
Nu vil jeg mene at APG lige skal tage sig sammen og lade være
med at være så ondsvage.
Den der vil ikke holde hvis det kommer til at de slæber producenten af Kiss
afspilleren i retten. APG har tabt denne sag på forhånd, de har bare ikke
selv opdaget det endu.

mvh
Per M.

Fra : Klaus G.

Dato : 21-03-03 14:15

"Bitbucket" <dev@null.invalid> wrote in message
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18455

Hvor er vi, hvis et privat firma(APG), kan forbyde produkter i et helt land?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-03-03 14:15

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> escribió

> Hvor er vi, hvis et privat firma(APG), kan forbyde produkter i et
helt land?

Det kan de heller ikke, men de kan da lægge sag an som ethvert andet
forehavende også kan.

Fra : Per

Dato : 21-03-03 14:44

> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> escribió

> helt land?
>
> Det kan de heller ikke, men de kan da lægge sag an som ethvert andet
> forehavende også kan.

Ja, måske vi skulle ligge sag an mod APG for at spolere den fri konkurrence.

Fra : Max

Dato : 21-03-03 16:07

så kan de går efter Philips næste gang!

DivXNetworks, som er firmaet bag kompressionsteknologien, har allerede
indgået aftaler med chip-producenterne ESS Technologies, Philips og
Texas Instruments, som alle vil udvikle DivX-certificerede
DVD-afspillere eller bærbare afspillere

Fra : P.N.

Dato : 21-03-03 18:45

"Bitbucket" <dev@null.invalid> wrote in message
> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18455

Kiss afspilleren burde forbydes, af den simple grund at den for grim til at
kunne blive solgt.
Designet minder produkter fra sovjet i 70erne, hvordan kan nogen installere
et sådant produkt i deres stue.
Min bedre halvdel ville få et føl hvis jeg kom hjem med sådan et monster
.

P.N.

Fra : Bitbucket

Dato : 21-03-03 19:33

P.N. <pip160@hotmail.com> wrote:

> [...]
> et sådant produkt i deres stue.
> Min bedre halvdel ville få et føl hvis jeg kom hjem med sådan et monster

Gem den i et Mac kabinet

FUT: dk.kultur.film
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Thomas H.

Dato : 21-03-03 21:59

"Bitbucket" <dev@null.invalid> skrev i en meddelelse

> http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18455

Suk ... hvorfor ikke forbyde harddiske, det er der
de ligger på først!

Fra : Emil Rune

Dato : 23-03-03 16:52

"Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote in message

> "Bitbucket" <dev@null.invalid> skrev i en meddelelse

> Suk ... hvorfor ikke forbyde harddiske, det er der
> de ligger på først!

Tja...Lad os da bare forbyde internettet og teknologien bag, nu vi er
igang...Så er vi udover problemerne een gang for alle ;)

Emil