Take That
Fra : Jette

Dato : 21-03-03 09:17

Er der mon nogen, der kan huske, om det var "Back for good" eller Bee
Gees-covernummeret "How deep is your love" der blev dette hedengangne
boybands sidste single? Jeg hælder selv til sidstnævnte, da jeg mener, at
"the fat dancer" (Robbie Williams) havde forladt bandet på dette tidspunkt.

Jette

Fra : Morten Steen

Dato : 21-03-03 10:19

> [...]
> boybands sidste single? Jeg hælder selv til sidstnævnte, da jeg mener, at
> "the fat dancer" (Robbie Williams) havde forladt bandet på dette

Som altid er www.allmusic.com din ven. Et lille citat derfra :
"So, it didn't really come as a surprise when Take That announced they had
broken up on February 13, 1996. Following the press release, Take That
released a greatest hits collection, with their final single, a cover of the
Bee Gees' "How Deep Is Your Love?," entering the charts at number one."

Morten

Fra : Jette

Dato : 21-03-03 10:59

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote in message
> [...]
the
> Bee Gees' "How Deep Is Your Love?," entering the charts at number one."

Super! Mange tak

Jette

Fra : Klitgaard

Dato : 21-03-03 11:17

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
the
> Bee Gees' "How Deep Is Your Love?," entering the charts at number one."

Det ville også være lidt mærkeligt hvis det var "Back for good" og de så
splitter op lige efter :)

--
- Klitgaard
"Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Fra : zcully

Dato : 22-03-03 18:09

"Klitgaard" <mrsmooth@FJERNprivat.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> - Klitgaard
> "Jeg er allergisk overfor alkohol og narkotika. Jeg får udslag i form af

Ikke nødvendigvis.
Mssser af success var heller ikke det sidste Gasolin nummer slvom det jo
egentlig lyder som en afskedssang!!!

/Zcully