Så er Baluka kommet på nettet :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-03 08:59

Hej alle sammen!
Så er Baluka kommet på min hjemmeside www.shunozahra.dk , til dem der
er interesserede

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Leyna

Dato : 21-03-03 09:25

On Fri, 21 Mar 2003 08:58:55 +0100, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrote:

>Hej alle sammen!
>Så er Baluka kommet på min hjemmeside www.shunozahra.dk , til dem der
>er interesserede

Hvor er han bare dejlig. Jeg havde nu set ham på internatets
hjemmeside, og der gik faktisk rimelig lang tid, før hans billede blev
taget af. Jeg ser at du har sat en stamtavle op. Fulgte den med? Det
plejer jo at være temmelig dyrt at få en hund med stamtavle, så det
undrer mig lidt. Så vidt jeg kan læse mig til tager de 1300 kr. for
formidlingen af en hund.
Jeg kigger jævnligt på disse sider, da vi stærkt overvejer en
legekammerat til Vaks. Han trænger sådan til nogen at lege med, og vi
har både pladsen og overskuddet til en hund mere, såeh...
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-03 10:10

Hej Lenya!
Ja, hans stamtavle fulgte med. Du har ret i, at en hvalp med stamtavle
koster 5000 - 8000 kr, så man må sige at 1300 kr for Baluka er
billigt.
Det var også helt tilfældigt at jeg var derinde og kigge. Normalt
kiggede jeg på Årslev internat, men der var endnu ikke nogen der
rigtig var gået i hjertet på mig. Så bare af ren nysgerrighed kiggede
jeg på Fredericia's, og så var han der bare Ham SKULLE jeg bare ha
De holdt endda længere åbent for at vi kunne komme og se ham samme
aften De kunne næsten ikke give slip på ham, selvom han kun havde
været der i 6 -8 timer. Jeg tror bare han er sådan en der går lige i
hjertet på folk. Det gjorde han ihvert fald på os

Mvh. Louise
Shuno Zhra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 21-03-03 11:19

Leyna skriver:

> [...]
> legekammerat til Vaks. Han trænger sådan til nogen at lege med, og vi
> har både pladsen og overskuddet til en hund mere, såeh...

Hej Leyna!
Jamen så kan jeg da kun anbefale at kigge efter en legekammerat til ham!
Vores første hund blev meget gladere af at få en ven der var sammen med
ham hele døgnet. Vi købte også vores basset hos Fredericia Internat, og
der fulgte ligeledes stambog med. Faktisk var deres politik på det
tidspunkt at alle hunde uden papirer angives som værende blandinger, altså
schäferblanding, labradorblanding osv. Lige nu har de f.eks. en skt.
bernhardshund som jeg er SÅ tæt på at hente til Lolland. Men vi har altså
hverken plads eller penge til sådan en bamse mere :(

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Leyna

Dato : 21-03-03 11:55

On Fri, 21 Mar 2003 11:18:47 +0100, Dorthe Prip Lahrmann
<dplahrmann@hotmail.com> wrote:

> [...]

>bernhardshund som jeg er SÅ tæt på at hente til Lolland. Men vi har altså
>hverken plads eller penge til sådan en bamse mere :(

Vi har rigeligt plads til en Sct Bernhard, men jeg har en fornemmelse
af, at sådan en er lidt for "tung i måsen" til at gide vores Vaks.
Vaks er en lab blanding, men temmelig stor for den race. Han er 64-65
cm. i skulderhøjde nu, og han er knap 9 mdr. gammel. Jeg vil gerne
have en stor robust hund, som er lige så legesyg som han er, og som
har "krudt i måsen". Eneste krav jeg ellers stiller er at den _skal_
være renlig.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-03-03 09:29

On Fri, 21 Mar 2003 08:58:55 +0100, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrotd:

> [...]
>er interesserede
>
>Mvh. Louise
>Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

,,er der ikke en ng for katte ? det er måske ikke så intersant for
hundefolk at bruge tid på at se en hjemmeside om katte !

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 21-03-03 10:03

Jamen hvis du kigger istedet for at brokke dig så kan du jo se hans egen
side der

Men ellers er der her et direkte link til dig så er du jo fri for kattene
http://www.shunozahra.dk/dansk/baluka.htm

MVH
Gitte
DK Sacala´s Norske Skovkatte - Killinger Tilsalg
www.sacala.dk

Fra : Smat

Dato : 22-03-03 17:27

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> side der
>
> Men ellers er der her et direkte link til dig så er du jo fri for kattene

Tak for det, ja jeg havde faktisk også lidt problemer med at finde hunden
Men det fortalte jeg heldigvis ikke nogen

Fra : mus

Dato : 23-03-03 14:31

>Tak for det, ja jeg havde faktisk også lidt problemer med at finde
hunden
>Men det fortalte jeg heldigvis ikke nogen

Også her. Ja man skal noegn gange passe på man ikke siger det forkerte i
denne nyhedsgruppe.

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-03 10:06

Du behøver skam heller ikke kigge på min hjemmeside. Så hvis du ikke
har tid til det, så lader du da vbare være med at trykke på linket...
Det er HELT frivilligt, men der er måske nogen som gerne ville se
Baluka, og så kan man bare nøjes med at trykke på linket "Vores hund"
i menuen. Så er du helt ude over det problem.

Hilsen Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-03-03 11:31

On Fri, 21 Mar 2003 10:05:34 +0100, Louise Viborg
<nospam@shunozahra.dk> wrotd:

> [...]
>i menuen. Så er du helt ude over det problem.
>
>Hilsen Louise
>Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

,,,,,,,,,,,det kan da også være at her er nogen der interserer sig for
papegøjer eller heste eller æsler, eller Bmv-biler , der er sikkert
nogen der også har bil samtidig med at de har hund Skal vi så ikke
se nogle flere bil-hjemmesider ? så det var nu ikke for at brokke mig,
jeg syntes bare ikke at det var særligt intersant at se katte når det
nu drejer sig om hunde Og det kunne jo godt være at du havde postet
indlæget forkert ! at det i virkligheden skulle have været inde i
katte-ng.

NY BIL VENTES OM 15 UGER

Fra : Pia J

Dato : 21-03-03 11:36

"Punish the deed, not the breed" <nobody@home.com> wrote in message

> nu drejer sig om hunde Og det kunne jo godt være at du havde postet
> indlæget forkert ! at det i virkligheden skulle have været inde i
> katte-ng.

Hvorfor smide et indlæg om billeder af sin nye hund i katte-ng???

:Pia

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-03 11:48

Jamen, jeg kan da godt poste et indlæg i katte ng med billeder af
vores hund, men ærlig talt synes jeg de er mere relevant herinde i
hunde ng, såd et nu er en hund vi snakker om....eller er det helt
tosset???

Tillykke med din nye bil...får vi billeder at se?

/Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 21-03-03 12:02

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tillykke med din nye bil...får vi billeder at se?
>
> /Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

Hej Louise,

Før dette her endnu en gang løber af sporet, vil jeg lige tilføje, at dit
første indlæg ikke antyder at det var billedet af din hund du ville vise. Så
vidt jeg ved, er Baluka ikke synonym for hund.
Med mindre man har fulgt med i tidliger tråde fra din hånd, kan man jo ikke
vide det. Når man så går ind på din hjemmeside, og opdager at den
hovedsageligt handler om katte, kunne man da nemt komme til at tro, at du
havde kommet til at fejlposte. Det var somend ikke bare punish der havde
fået den tanke. Det havde jeg også, men kigge alligevel lidt nærmere og så
så nederst i menuen linket til jeres nyeste familemedlem, der i øvrigt ser
rigtig dejlig ud. )

Mvh. Renate

Fra : mus

Dato : 23-03-03 14:38

Louise Viborg skrev i meddelelsen ...
> [...]
>Baluka, og så kan man bare nøjes med at trykke på linket "Vores hund"
>i menuen. Så er du helt ude over det problem.

Tro ikke det som udganspunkt var brok. Jeg kan feks. simpelthen ikke se det
link "Vores hund" i menuen på hejmme siden. Måske er det mig der er blind???

Laila

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-03-03 10:22

"Punish the deed, not the breed" >
,,er der ikke en ng for katte ? det er måske ikke så intersant for
> hundefolk at bruge tid på at se en hjemmeside om katte !

Hmmmder findes nu mange katte folk med hunde og mange hunde folk med katte.
Jo der er skam en NG for katte
og der står jo tydligt uden det Louise skrever at hun også har katte
se bare:
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
men tror efter hånden at din største hobby er brok

Sanne

Fra : Battlefield´s

Dato : 21-03-03 14:58

Hej
Han ser godt nok dejlig ud. Gad vide hvad han lavede på et internat?
Jeg har lige et spørgsmål angående stamtavlen: hvordan klarer I ejerskiftet?
Har Internatet købt ham af den tidligere ejer eller...?
Hilsen Vibeke
"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> se bare:
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
> men tror efter hånden at din største hobby er brok

---

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-03 15:30

Hej Vibeke!
Hans tidligere ejer skulle skilles, så det var derfor han kom på
internat.
Se lige præcis med ejerskiftet har vi et lille problem, for for at få
ham ejerskiftet skal DRU have hans tidlgiere ejers underskrift på
ejerskifte erklæringen, og den har jeg ikke. Så de står stadig som
ejere af ham i DRU, men jeg står som ejer af ham i hunderegistret. Det
sørgede internatet for.
Jeg syne sikke rigtig jeg bare kan sende ejerskifteerklaringen til dem
sådan, "Hey, kan jeg lige få en underskrift", når de står midt i en
skilsmisse og alt muligt. Og det er garanteret også emget kede af at
være gået af med Baluka.

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-03-03 10:22

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 21-03-03 10:24

"Sanne Schmidt" <sannefjern@spamsilver-heart.dk> skrev i en meddelelse

Beklager den skulle kun være kommet engang ved ikke hvorfor den kom 2 gange

sanne

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-03-03 14:58

> [...]
for

> Hmmmder findes nu mange katte folk med hunde og mange hunde
I UGE 15
> men tror efter hånden at din største hobby er brok
>
> Sanne

Den opfattelse er du langt fra ene om Sanne!

Hvis hr. Punish kan få noget brok klemt ud mellem sidebenene, så
lader han ingen chance gå fra sig, det er ganske velkendt for
alle, der har fulgt med i denne NG!!

mvh Eva

Fra : mus

Dato : 23-03-03 14:42

>,,er der ikke en ng for katte ? det er måske ikke så intersant for
>hundefolk at bruge tid på at se en hjemmeside om katte !

Måske har du på samme måde som mig, problemer med at du ikke kan se nogen
menubar???

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-03-03 15:00

> [...]
> er interesserede
>
> Mvh. Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15

Hej Louise

Tillykke med ham, han der da dejlig ud!

mvh Eva

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-03 15:31

Tak skal du ha', Eva

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-03-03 03:19

Hej Louise

Han er da bare lige til en krammer...

M.V.H.....Benny..

Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-03-03 13:25

> Hej alle sammen!
> Så er Baluka kommet på min hjemmeside www.shunozahra.dk , til dem der
> er interesserede

Ejjj hvor er han bare lækker! Både Han og I var godt nok heldige at det var
jer der faldt over ham...!

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk/dogs/Start.htm