Fantastisk kortfilm med tennispige
Fra : Thomas

Dato : 21-03-03 08:54

For 15-16 år siden viste DR en kortfilm, hvor en kvinde løb rundt på
en tennisbane, og forsøgte at returnere de bolde, som blev sprøjtet ud
af en boldmaskine på den anden side af nettet.

Filmen havde selvfølgelig nogle seksuelle undertoner, men det var
hverken lummert eller vulgært.

Jeg vil gerne finde ud af hvad filmen hedder, og eventuelt få fat i
den som video.

Jeg har forsøgt at få hjælp hos DR, men de har ikke kunnet hjælpe.

Jeg ville blive glad, hvis der var nogen i denne NG, der kunne hjælpe
mig videre.

VH

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 26-03-03 11:15

th63@ofir.dk (Thomas) wrote in message news:<a6b0eee6.0303202354.4d934dcc@posting.google.com>...
> [...]
>
> Jeg har forsøgt at få hjælp hos DR, men de har ikke kunnet hjælpe.
>
> Jeg ville blive glad, hvis der var nogen i denne NG, der kunne hjælpe

Jeg tror faktisk, at jeg selv har fundet ud af svaret.

Jeg søgte på ordet "tennis" på IMDB.com og fandt en film fra 1977 der
hedder "The Tennis Lesson". Det må være den film jeg tænker på.

En anden person har givet følgende karakteristik af filmen:

"This is the most erotic non-x rated film I have ever seen. A lady
awakens in her bed and takes a shower then dresses for tennis. She
walks across her estate to her private tennis court and inserts a
cassette. It is a deep sexy male voice that gives her a tennis lesson
from her ball machine. The lesson becomes orgasmic!"

Nu mangler jeg bare at finde filmen på video.

VH

Thomas

Fra : Christian Andersen

Dato : 26-03-03 14:16

Thomas wrote:

> [...]
> from her ball machine. The lesson becomes orgasmic!"
>
> Nu mangler jeg bare at finde filmen på video.

En replik fra Friends kommer mig i hu:

Ross: Hey, they.re going to the gym together! Two women! Stretching!
Y'know they-they take a steam together! Things get a little
playful, didn't you see "Personal Best"?

Joey: No, but I'm gonna!

Jeg vil gerne lige have et praj når du finder den

--
Save aix1!

Fra : Thomas

Dato : 27-03-03 13:18

> Jeg vil gerne lige have et praj når du finder den

Det skal jeg huske.

VH

Thomas