Import fra USA
Fra : Uljse

Dato : 19-03-01 21:42

Hej jeg vil gerne høre om der er nogle som har erfaring med at
importerer fra USA.
Skal man betale moms af hvalpens pris?

Kan man ikke undgå at betale momsen?

Hvad sker der i lufthavnen?

Venlig hilsen
Ulla

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 21-03-01 12:39

> Hej jeg vil gerne høre om der er nogle som har erfaring med at
> importerer fra USA.
> Skal man betale moms af hvalpens pris?
>
> Kan man ikke undgå at betale momsen?
>
> Hvad sker der i lufthavnen?
nummer og tidspunkt for ankomst af >>hvalpen - så skal du ringe til
grænsedyrlægen og give ham disse oplysninger - Så tager du til Kastrup
SAS Cargo, hvor du skal betale for >>handling af din hvalp fra fly til
grænsedyrlægen - Så tager du ud til grænsedyrlægen, der ligger 2 km fra
vende dig om og gå over til Told- >>og skatte far - det er 2 meter fra
hinanden ! Når du har fået et stempel på, at du har betalt moms viser du

Fra : Uljse

Dato : 21-03-01 15:46

Tusind tak Pia De har da også snablen i alt))))

Venlig Hilsen
Ulla

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 22-03-01 19:36

Uljse <ullaje@jensen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99ajur$28b$1@news.inet.tele.dk...

> Tusind tak Pia De har da også snablen i alt))))
beløb for at sige god for hvalpen!

Hilsen Pia