MS Windows
briani 27239
.Avi i Media Player 8.0
Fra : Kent

Dato : 21-03-03 01:28

Hej

Mit styresystem er Windows XP, og jeg har Windows
Media Player 8.0, som fulgte med. Hvordan kan
jeg komme til at se film i formatet .avi? Media Player
understøtter det ikke, som det er nu.

Det undrer mig faktisk lidt

Vh
Kent

Fra : Madsen

Dato : 21-03-03 01:41

Kent skrev:

> Hvordan kan jeg komme til at se film i formatet .avi? Media Player
> understøtter det ikke, som det er nu.

Det er sikkert *.avi-filer kodet i DivX så du mangler et DivX-codec.
ACE Mega CodecS Pack f.eks.: <http://www.freeweb.hu/galgonet/>.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 21-03-03 02:45

Madsen skrev:

> ACE Mega CodecS Pack f.eks.: <http://www.freeweb.hu/galgonet/>.

Som jo altså er betydelig mere end blot DivX-codecs har jeg lige
opdaget!

Hvis det kun er *.avi'er du døjer med at afspille så kunne du også
nøjes med DivXTotalPack. Den indeholder ikke så mange codecs som ACE
Mega CodecS Pack gør.
<http://divx.gigahit.net/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=2869>

Madsen.