C & C Generals - hardware krav ?
Fra : John

Dato : 20-03-03 22:03

Hej,

Jeg er er lige blivet den lykkelige ejer af spillet. Men synes grafikken
kører lidt langsomt og i ryk. Jeg kører med 1024 x 768 medium detail - skal
jeg virkelig ned på low?

Maskinen:
PIII - 1000 Mhz
512 MB RAM
32 MB Geforce 2

Kan det næsten ikke kun være grafikkortet? Hvad skal man købe - hvis man
måske vil af med max kr. 1.000,- eller deromkring?

--
Med venlige hilsener
John

Fra : Kristian

Dato : 20-03-03 22:14

Geforce 4 ti4200 så kører dey.

Fra : John

Dato : 20-03-03 22:28

Jeg var lige på edbpriser.dk - uha det er længe siden jeg sidst vidste noget
om grafikkort. Nogenlunde samme kort fås tilsyneladende fra ca. 1.200,- til
ca. 1.900,- af forskellig mærke. Hvad er forskellen ganske kort på de
forskellige Geforce kort? jeg tænker på hvor vigtg DDR er RAM er? Hvad 4200
betyder?

--
Med venlige hilsener
John

Fra : John

Dato : 20-03-03 22:39

Hvad med GeForce4 MX440 - det er lidt billigere - er det meget dårligere?

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 20-03-03 22:42

> Hvad med GeForce4 MX440 - det er lidt billigere - er det
> meget dårligere?

Ja. Hvis du vil have noget midt i mellem, så køb et ATI radeon 9000 PRO.

FUT: dk.edb.hardware.grafikkort

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Nine-tenths of the universe is the
jakob@dataloger.dk | knowledge of the position and direction

Fra : Gismo

Dato : 20-03-03 22:48

> Hvad med GeForce4 MX440 - det er lidt billigere - er det meget dårligere?

det svare til et godt gf2 kort

hvis du vil have et gf4 kort skal det være ti 4200 som minimum. Helst fra
asus da det kort er noget hurtigere end de andre

Gismo