Bamse og kylling cover til 8310.
Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 20-03-03 20:30

Hej NG!

Er der nogen der ved hvor man kan købe et "bamse-og-kylling-cover" til en
Nokia 8310?

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen

Fra : JMo.

Dato : 20-03-03 20:34

"Jens Skovgaard Olsen" <s011498@student.dtu.dk> wrote in

> Er der nogen der ved hvor man kan købe et "bamse-og-kylling-cover" til en
> Nokia 8310?

Det kan du ikke - det er kun lavet til 3310/3330 og 3410.

Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 20-03-03 20:48

Hej!

Tak for det hurtige svar. Du skrev:
> Det kan du ikke - det er kun lavet til 3310/3330 og 3410.
- Æv bæv. Er det noget man kan få lavet? Jeg så engang, at man kunne sende
et billed til et firma som så lavede et cover.

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen

Fra : JMo.

Dato : 20-03-03 21:10

> - Æv bæv. Er det noget man kan få lavet? Jeg så engang, at man kunne
> sende et billed til et firma som så lavede et cover.

I så fald skal du have tilladelse fra rettighedshaverne - dvs. DR og
Katrine Hauch-Fausbøll.

På de covers du kan købe bliver der afregnet royalty til DR Multimedie der
står for håndteringen af DR's licens-rettigheder.

Fra : Jens Skovgaard Olsen

Dato : 20-03-03 21:29

Hej igen.

> I så fald skal du have tilladelse fra rettighedshaverne - dvs. DR og
> Katrine Hauch-Fausbøll.
- Gælder det også hvis man bare skal have lavet et enkelt?

Mvh.

Jens Skovgaard Olsen

Fra : JMo.

Dato : 20-03-03 21:51

> - Gælder det også hvis man bare skal have lavet et enkelt?

Ja da.. Du benytter dig jo af andres værk.