Bluetooth og Nokia
Fra : Paw Larsen

Dato : 20-03-03 19:45

Er der nogen som har fået bluetooth til at virke sammen med Nokia 6310i
eller 3650, og Nokia datasuite
Jeg skal til at købe en usb adapter med Bluetooth og vil gerne hører fra
nogen som har erfaring med disse. Gerne mærke og produktnummer.

På forhånd tak.

Paw

Fra : JMo.

Dato : 20-03-03 20:33

"Paw Larsen" <Paw@pjl.dk> wrote in

> [...]
> Jeg skal til at købe en usb adapter med Bluetooth og vil gerne hører fra
> nogen som har erfaring med disse. Gerne mærke og produktnummer.

Hvis du vil have Nokia PC Suite til at virke med Bluetooth vil jeg stærkt
anbefale dig at gå efter Sockets PC-Card/CF-Card
( http://www.socketcom.com/product/bluetooth.asp )
-se evt nogle af de (mange) tidligere tråde om samme emne i denne gruppe.

Fra : Paw

Dato : 21-03-03 21:57

Ja, ok men har du prøvet om det virker?

Fra : JMo.

Dato : 21-03-03 23:48

"Paw" <Paw@pjl.dk> wrote in

> Ja, ok men har du prøvet om det virker?

Næh, det er ikke lige lykkedes mig at være i nærheden af en bærbar, et DTL-
4-kort og en 6310 på samme tidspunkt (i hvertfald ikke hvor jeg havde tid
til at teste det). Men Socket har fået lov til at klistre et "OK Nokia"
mærke på kortet, og Nokia anbefaler det aktivt, så mon ikke det dur?