Nokia 8210 har været på gulvet - løse forb~
Fra : Søren Rohde

Dato : 20-03-03 19:04

Hej,

Min telefon har væretpå gulvet og det kunne den ikke klare, så de er gået
noget løs inden i den. Det betyder at den prøver at genstarte nogle gange
før det lykkes, og på et tidspunkt bad den mig kontakte service. Og for at
det ikker er skidt nok er der ingen dækning på den...

Hvad gør jeg? Den er jo ikke ny mere, og en større rep. er ikke interessant.
Men er der noget jeg selv kan gøre - kontrollere antennetilslutning og
resette software etc.? Jeg har skilt den ad og renset kontaktpunkterne med
isopropanol, men uden hel. Der er ikke noget der ser ud til at have taget
skade - bortsset fra IR sender/modtageren der er røget af....

Lyder det for vildt? Og har jeg overhovedet nogen chance for at få den til
at virke? vis ikke: har den nogen værdi til reservedele? Testatur, display
mm fungerer jo fint...

På forhånd tak for svar.

--
Mvh. Søren Rohde

Tjek vores hjemmeside for køb og salg:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 20-03-03 22:10

Hej
Det med signalet er desværre en fejl mange 8210 får med tiden og det koster
mange penge at få rep, da det er en chip der skiftes
Et nyt originalt display koster 269,00 kr, så et brugt kan ikke have den
store værdi og slet ikke tastatur osv.
Men du skal være velkommen til at sende den til os, så skal vi kigge på den
og se om det kan betale sig at lave. Vi sender den tilbage u/b hvis det ikke
kan(Dog skal du betale for returporto).

Håber at dette var en lille hjælp!

--
MVH