temp på MSI 845PE Max2 (MS-6704)
Fra : Rover

Dato : 20-03-03 18:30

Hej alle
Hvad må temp være på en P4 2.53box? siddene på MSI 845PE Max2 (MS-6704) den
holder sig på ca 50-60 C og køre stabilt, er det for meget? Jeg kommer lige
fra P3 450MHz så det er lidt nyt.
Håber i kan hjælpe
Claus
rovernospam@tdcadsl.dk fjern nospam

Fra : Jesper Laursen

Dato : 21-03-03 07:14

"Rover" <rovernospam@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
den
> holder sig på ca 50-60 C og køre stabilt, er det for meget? Jeg kommer

Jeg kører med nøjagtig samme bundkort og cpu. Min ligger på ca. 45 idle og
ved max load kan den godt ryge op over 60 grader, men den falder hurtigt
igen.
Jeg har hørt, at disse temperaturer er baseret udfra MSI's bundkort, som
vist måler lidt højere end visse andre typer bundkort.
Du kan altid prøve at lave lidt bedre airflow i dit kabinet. Jeg satte 2
19db Papst bagi og satte dem på 7 volt. Dette tog 10 grader af temperaturen.
Dvs. at min var noget højere før. Dog stadig stabil.

Venlig hilsen Jesper

Fra : Allan Henriksen

Dato : 21-03-03 23:38

Hvis jeg går ud i bios og kigger på min i idle, så er temperaturen ca 50 -
54 C.
--
Allan Henriksen

Fra : Rover

Dato : 23-03-03 19:31

Jeg siger tak for svarene ,jeg kan forstå at det ikke er unormalt.
Har været ude at købe et par extra blæser til kabinettet det fik temp lidt
ned.
M.V.H.
Claus