Jeg er altså lidt stolt :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 20-03-03 16:37

Hejsa!
Jeg vil lige fortælle, at Baluka og jeg er ved at træne nogle tricks,
og det begyndte vi ligeså stille på idag. Vi startede med at sove på
kommando. Så når jeg siger "Sove", så lægger han sig ned på siden med
hovedet på gulvet. Vi er lige startet idag og han kan allerede uden
godbid Det glæder han sig til at vise sin far når han kommer hjem
i aften
Bare det jeg ville sige, for jeg er altså lidt stolt af ham *hihi*

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-03-03 20:43

Hej Louise

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse

Hvordan kar du lært ham det? det lyder sjovt, så jeg kunne da godt tænke mig
at lære Nicki det triks.

Mage hilsnerf ra

Bolette

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-03-03 22:41

Hej Bolette!
Du skal sætte dig på gulvet med din hund (surprise!!! *G*) og
godbidder. Så får du ham til at lægge sig foran dig. Så tar du en
godbid og fører ned til gulvet, og lige idet hundens hovede rammer
gulvet, gir du godbidden og roser. Når han har forstået det, sætter du
ord på og siger "sove" mens du vha godbidden får hans hovede ned på
gulvet (han skal altså lægge sig på siden )
Når du har øvet det tilstrækkeligt, kan du få hunden til at lægge sig
ned på siden med hovedet på gulvet bare ved at sige "sove" Det er
meget sjovt, og Baluka syntes også det var rigtig skægt

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Musen

Dato : 21-03-03 12:43

Hejsa!
> [...]
> i aften
> Bare det jeg ville sige, for jeg er altså lidt stolt af ham *hihi*

Det var da et hyggeligt trick. Det kunne nu være sjovt at lære Samson

Venlig hilsen Musen

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 23-03-03 23:12

Hehe.. Ja det er et godt trick

Hos os kalder vi det nu noget, noget mere dystert Nemli'; Død! eller
dø... hihi...
Min mors gamle hund (som jeg har lært kunstner, da jeg boede hjemme Kan
sågar hyle når hun gør det...
Jeg lader som om jeg skyder hende (med fingrene) og siger; "bang" + "dø" og
så piver & hyler hun og lægger sig lige så langsomt & lidende ned... Dog har
jeg "problemer" med at få halen til at dø

Men sjov er det nu *G*

/Mette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-03-03 19:42

"Mette Mejdahl" <md_mejdahl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> jeg "problemer" med at få halen til at dø

Det er fordi halen tror den er fra et firben

Hilsen Benny..

Fra : Louise Viborg

Dato : 24-03-03 21:43

Hej Mette!
Ja, det ord tænkte jeg også på, men jeg synes det er sødere at sove

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk