Kattepension
Fra : Finn Poulsen

Dato : 20-03-03 16:05

Hej gruppe
Jeg havde forestillet mig at tage på en 14 dages ferie i år. Nu har jeg
kigget lidt på kattepensioner på nettet til min kære burmeser Rossini.
jeg har bl.a set på "Kattepensionen i København", men jeg synes det ser
grumt ud at katten skal sidde i et "kaninbur" i 14 dage. er der ikke
pensioner hvor der er løbegårde eller lign. og hvor katten kan få lidt
social omgang med andre katte. Rossini har masser af legekammerater i
kvarteret.
Jeg har prøvet Vestskovens Kattepension, som jeg har læst om her, men
den var desværre overbooket.
Gode forslag modtages med tak.
vh
Finn

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-03-03 16:38

finnpoulsen@cool.dk (Finn Poulsen) writes:

> [...]
> pensioner hvor der er løbegårde eller lign. og hvor katten kan få lidt
> social omgang med andre katte. Rossini har masser af legekammerater i

Uha tror nok at der er noget som hedder noget med helsingør
kameludlejning eller sådan noget i den stil, som faktisk er en
kattepension som vist er testet af flere i gruppen, men du må nok lige
prøve at søge på det, for jeg har ikke adressen mere..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Camilla Baird

Dato : 20-03-03 16:42

On 20/03/2003 16:38, in article m3of46f3q5.fsf@henrik.misbamsen, "Henrik
Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> wrote:

> [...]
> kattepension som vist er testet af flere i gruppen, men du må nok lige
> prøve at søge på det, for jeg har ikke adressen mere..

Den hedder Helsinge Kameludlejning
Find flere kattepensioner her: http://kattesiden.dk/pension.htm

--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jette

Dato : 21-03-03 07:25

"Finn Poulsen" skrev:
> [...]
> jeg har bl.a set på "Kattepensionen i København", men jeg synes det ser
> grumt ud at katten skal sidde i et "kaninbur" i 14 dage.

Vi har brugt Kattepensionen i København og har være meget glade for det.
Kattene sidder absolut ikke i buret hele dagen, de bliver lukket ud og får
lov til at løbe rundt og lege. Dertil kommer at pensionen ligger i samme
bygning som dyrehospitalet. Hvilket jeg finder meget betryggende.

Damen der står for kattepensionen er iøvrigt veterinærsygeplejerske og hun
har også selv katte derhjemme privat.

Mvh. Jette

Fra : Finn Poulsen

Dato : 22-03-03 13:54

Tak for svaret. måske skulle jeg aflægge dem et besøg og se på
forholdene. Er det ikke noget med at man skal betale et ekstra beløb for
at katten er ude 20 minuttet hver dag ?
vh
Finn