Papegøjefisk ? hvor finder man noget om de~
Fra : Jack Laybourn

Dato : 19-03-01 20:41

Hej.

Jeg søger noget mere omkring "PAPEGØJE-FISKEN", det har ikke lykkes mig at
finde noget endnu omkring den.

Håber i kan hjælpe, da jeg meget gerne vil have den type.

Med Venlig Hilsen
Jack

\!/
(@ @)
-----oOO-(_)-OOo----------------------------
dawebman@privat.dk
** I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere ? **

Fra : Dag Deberitz

Dato : 19-03-01 23:07

"Jack Laybourn" <dawebman@privat.dk> skrev i melding
> [...]
> dawebman@privat.dk
> ** I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere ? **

Hej Jack!
Prøv på denne URL: http://www.fishbase.org/Search.cfm
Søk på "Parrotfish"- og voila!

Dag Deberitz
dag.deberitz@c2i.net
Barkåker/Tønsberg- Norge

Fra : Carsten Gall

Dato : 19-03-01 23:23

Jack Laybourn <dawebman@privat.dk> skrev i en
> Hej.
>
> Jeg søger noget mere omkring "PAPEGØJE-FISKEN", det har ikke lykkes mig at
> finde noget endnu omkring den.
>
> Håber i kan hjælpe, da jeg meget gerne vil have den type.

Hvis det er det misfoster der går under navnet papegøjefisk og er
orangefarvet, så
søg under C. cirtinellum. Det er denne fisk der har lagt gener til
misfostret.

Carsten

Fra : Torben Lundvall

Dato : 20-03-01 16:27

-og misfosteret kan pt. købes for 85,-/stk i planteimporten...

/Torben

Fra : Carsten Gall

Dato : 20-03-01 16:38

Torben Lundvall <lundvall@post4.tele.dk> skrev i en
> -og misfosteret kan pt. købes for 85,-/stk i planteimporten...

Det var sgu da en harsk pris for sådan noget skrammel!

Carsten

Fra : Jan Boegh

Dato : 20-03-01 17:30

"Torben Lundvall" <lundvall@post4.tele.dk> wrote in message

> -og misfosteret kan pt. købes for 85,-/stk i planteimporten...

Der må åbenbart være nogen, der sætter pris på misfostre

vh
Jan