hjælp! hvad hedder gruppen med den grønne ~
Fra : tnc99

Dato : 20-03-03 14:46

som sidder og hører techo og "diver" i videoen.... kan bare ikke huske det
på forhånd tak:)
__________________________________________________________________ Peter
Andersen ICQ#: 133460825 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : zcully

Dato : 20-03-03 16:50

"tnc99" <peterb@andersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> __________________________________________________________________ Peter
> Andersen ICQ#: 133460825 Current ICQ status: + More ways to contact me

Uuuh er det Mr. Oizo : Flat Beat du mener??
Den fra Levis reklamerne?

/Zcully

Fra : tnc99

Dato : 20-03-03 18:14

hey! jo! MANGE tak!!!

Fra : Troels

Dato : 20-03-03 18:37

> hey! jo! MANGE tak!!!

Den er da gul og orange....

/Troels

Fra : zcully

Dato : 20-03-03 19:44

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> Den er da gul og orange....
>
> /Troels

Ja det kom jeg egentlig også til at tænke på da jeg havde svaret, men det
var åbenbart den han tænkte på!!

/Zcully

Fra : Troels

Dato : 20-03-03 20:28

> Ja det kom jeg egentlig også til at tænke på da jeg havde svaret, men det
> var åbenbart den han tænkte på!!

Jeg synes vi skal lave en regel om at man ikke må stille sådan nogle
trickspørgsmål, som jeg godt ku' ha' svaret på hvis bare spørgsmålet blev
stillet rigtigt

/Troels