Datakabel Ir ?
Fra : Peter

Dato : 20-03-03 14:17

Hej i gruppen

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en Nokia 6610 nu er det så jeg
gerne vil have et kabel eller andet så jeg kan "lege" med den medfølgende
software.
Hvad kan i anbefale og hvad er det billigste i anskaffelse og vil ikke gøre
noget hvis det også kunne virke sammen med konens 6510

På forhånd tak

Peter

---

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 20-03-03 14:27

"Peter" <nyheder@direkte.org> wrote:

> Hvad kan i anbefale og hvad er det billigste i anskaffelse og vil ikke
gøre
> noget hvis det også kunne virke sammen med konens 6510

Jeg vil anbefale denne:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=Y-160 .
Bare sæt den i et usb stik, så har du IR forbindelse til begge jeres
mobiler.

Før dimsen virker med Nokia telefoner skal du gå ind i:
control panel -> system -> [vælg infrarød adaptoren] -> advanced ->
"Infrared transceiver type" (sæt til Vishay 6101E) -> "speed enable" (sæt
til 115200).

Så virker det hele :) Dimsen koster 245kr.

-Peter Bendtsen

Fra : GANO! - \(MidtJyl~

Dato : 20-03-03 15:45

[klip]

> [...]
> til 115200).
>
> Så virker det hele :) Dimsen koster 245kr.

[svar]

ThanX, - det drillede mig helt vildt før, nu funger' det!

///PrebSTAR!