Problem med C55 - profiler ?
Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-03-03 14:04

Hejsa

Min nyindkøbte C55 giver mig kvaler... Jeg bruger altid "Normal" profilen og
denne er indstillet til trinvis stigende ringetone for opkald fra
telefonbogen. Dette fungere fint... meeeen... jeg har disablet min vibrator
og hvis jeg modtager opkald som ikke er fra telefonbogen, så UFO-typen sat
til at vibrerer og jeg kan ikke slå det fra for al vibration er jo allerede
slået fra? Hvad faen sker der.. ?

Samme problem med SMS... den "delfinerer" på laveste trin, selvom der evt.
er skruet helt op for lyden til SMS... uanset hvad jeg gør.

Nogen som kan hjælpe?

Min software er v.14.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://www.tux3do.com/shop.htm

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-03-03 14:34

Martin L. Johansen wrote:

> UFO-typen sat til at vibrerer og jeg kan ikke slå det fra for al vibration
> er jo allerede slået fra? Hvad faen sker der.. ?

Problemet er løst... på en måde... det er åbenbart når lyden er sat på
højest eller trinvis stigende så har den vibrator på uanset hvad..
belastende. Det skulle vist nok være rettet i v18.

> Samme problem med SMS... den "delfinerer" på laveste trin, selvom der evt.
> er skruet helt op for lyden til SMS... uanset hvad jeg gør.

Her har jeg forstået det som at det er fordi man ikke skal få et shock. Det
er det samme med ringetoner.. de er altid på laveste i første ring, men
stiger så hurtigt til det normale som man har sat den til..

Er det monstro det samme med SMS'erne?

> Nogen som kan hjælpe?

Jeg kunne da selv lidt, he he.

> Min software er v.14.

Nogen som ved hvor i Kolding eller omegn man kan få opdateret software?

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 20-03-03 22:39

> Samme problem med SMS... den "delfinerer" på laveste trin, selvom der evt.
> er skruet helt op for lyden til SMS... uanset hvad jeg gør.

Har samme problem, men som du selv skriver så skulle det være rettet med
v18.

Jeg har dog lige et spørgsmål Kan du downloade ringetoner eller java
programmer, der fylder over ca. 3 Kb? Jeg kan nemlig ikke. Jeg bruger
sonofon og kontaktede dem for snart 1 månede siden, hvor de sagde, at de
kendte problemmet og arbejdede på sagen, men det sker ikke rigtigt noget :-/

mvh Frank

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-03-03 22:42

Frank K. Jensen wrote:

> [...]
> sonofon og kontaktede dem for snart 1 månede siden, hvor de sagde, at de
> kendte problemmet og arbejdede på sagen, men det sker ikke rigtigt noget

Jeg er slet ikke kommet så langt, dvs. jeg har ikke prøvet

Men efter hvad jeg kan se rundt omkring, så er det vist et problem :-/

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/