Billeder
Fra : Tim Hesthaven

Dato : 20-03-03 13:52

Så fik jeg endelig købt kamera og der er nu lagt billeder op af min seneste
mis TrueTrust's Juice.

Dem der har lyst til at kigge godten ud, kan se dem her:
www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=81

Mvh
TiM

Fra : Birgitte

Dato : 20-03-03 14:14

"Tim Hesthaven" <timsonder@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
seneste
> mis TrueTrust's Juice.
> Dem der har lyst til at kigge godten ud, kan se dem her:

Hej Tim
Sikke skønne billeder du har lagt ind af min lille dængse
Hun ser ud til at stortrives.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-03-03 14:34

"Tim Hesthaven" <timsonder@email.dk> writes:

> Så fik jeg endelig købt kamera og der er nu lagt billeder op af min seneste
> mis TrueTrust's Juice.
>
> Dem der har lyst til at kigge godten ud, kan se dem her:
> www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=81

De har altså bare nogle skønne misbamser hos TrueTrust...
Tak for kigget..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Birgitte

Dato : 20-03-03 15:54

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> Henrik & Melissa
> http://misbamsen.dk
> brought to you by..gnus Do not fear the penguin

Hej Henrik
Nu RØDMER jeg
Dejligt med lidt annerkendelse
Næzemøs til Melissa fra hele True Trust banden

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 20-03-03 16:37

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Birgitte

> Nu RØDMER jeg
> Dejligt med lidt annerkendelse

Ære den som æres bør
Må jo lige stille en spand foran mig hver gang jeg vil kigge på jeres
hjemmeside så underboen ikke får savleoversvømmelse...*SS*

> Næzemøs til Melissa fra hele True Trust banden

Næzemøs tilbage til hele True Trust banden fra Melissa
Og et stort fjernkrammenus til alle sammen fra mig også..

Fra : Vibeke J

Dato : 20-03-03 21:24

> Så fik jeg endelig købt kamera og der er nu lagt billeder op af min
seneste
> mis TrueTrust's Juice.

Du tager altså nogen geniale billeder. Jeg kan gang på gang grine af de der
billeder med Dr Evil og "Ska du skub". De er virkelig søde :)
Tillyke med det sidste skud på stammen.

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 21-03-03 16:28

"Tim Hesthaven" <timsonder@email.dk> wrote in

> Så fik jeg endelig købt kamera og der er nu lagt billeder op af
> min seneste mis TrueTrust's Juice.

Åh hvor skøn. Jeg fik også lige kigget lidt på Gangster og Star, hvor
er de dejlige

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar