Internationale
Fra : Tobias Nielsen

Dato : 20-03-03 12:33

Hej

Nogle der ved hvor man kan finde Internationale i en MP3-udgave ?

De få jeg har fundet er af en yderst dårlig kvalitet - men den må jo
være derude et eller andet sted.....?

Tobias

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 20-03-03 17:43

Søg på Kazaa. En enkelt søgning på "Internationale" giver mange bud. Jeg ved
ikke hvilket sprog du ønsker, men jeg har da igennem tiderne fundet flere
storslåede udgaver med Den Røde Armés kor på russisk.

-Jakob

Fra : Rune

Dato : 21-03-03 10:43

http://www.funet.fi/pub/culture/russian/html_pages/internatsional.html

Hvis du roder lidt rundt på denne side, mener jeg du kan finde et par
stykker. I hvert fald er der tekster på mange sprog

Rød front!

Fra : Michael Castensen

Dato : 21-03-03 23:56

"Rune" <nielsrune@hotmail.com> wrote in news:b5emqg$6pf$1@sunsite.dk:

> Rød front!

I er til grin!

Fra : Tobias Nielsen

Dato : 24-03-03 13:21

Tak for forslagene - men jeg skal bruge den som MP3 i den danske
udgave, den har jeg endnu ikke fundet på Kazaa i en ordentlig
udgave... Gerne et stort svulstigt kor!

Tobias

Fra : Jakob T. Eriksen

Dato : 27-03-03 13:21

Det har jeg aldrig hørt - jeg har hørt en plade fra 70'erne udgivet under
navnet "DKU noder", hvor DKP's centralkomité synger Internationale, men det
er hverken svulstigt eller kønt :)

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 27-03-03 13:28

Tobias Nielsen wrote:
> Tak for forslagene - men jeg skal bruge den som MP3 i den danske
> udgave, den har jeg endnu ikke fundet på Kazaa i en ordentlig
> udgave... Gerne et stort svulstigt kor!

Prøv at ringe til SID eller Dansk Metal. Jeg vil tro at de ligger inde
med at par udgaver eller to.

Mvh
Søren