MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vedr. firewall
Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 20-03-03 12:14

Hvad er det der her prøver at få adgang til internettet/min pc ?

This one time, the user has chosen to "block" communications
Outbound TCP connection
Remote address,service is (209.27.251.231,http(80))
Process name is "C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe"

Fra : Anders Lund

Dato : 20-03-03 12:23

Ryan Hansen [2600] wrote:
> [...]
> Outbound TCP connection
> Remote address,service is (209.27.251.231,http(80))
> Process name is "C:\WINDOWS\System32\rundll32.exe"

Hvis man slår IP adressen op med reverse lookup, får man adressen
upgrade.newdotnet.com
Smutter man ind på siden http://www.newdotnet.com/ hedder den NewDotNet
Client Support Website.

Er det noget som siger dig noget?
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 20-03-03 12:35

Anders Lund wrote:

> Hvis man slår IP adressen op med reverse lookup, får man adressen
> [...]

Det kalder jeg en seriøs reaktionstid

Har set ikonet før men aldrig været på deres side eller installeret noget
der ligner det nogen der ved om det følger med et eller andet stk.
software ?

Fra : Anders Lund

Dato : 20-03-03 13:37

Ryan Hansen [2600] wrote:

> Det kalder jeg en seriøs reaktionstid

Undskyld tiden nu - men jeg skulle lige tage opvasken!

http://www.safersite.com/PestInfo/N/NewNet_Adware.asp