Ladere til Nokia telefoner.
Fra : Kasper Hartwich

Dato : 20-03-03 11:34

Hej.

Jeg har set at Nokia har lavet 2 forskellige ladere til deres aktuelle Nokia
telefoner.

ACP-8E og ACP-12E.

Jeg mindes at stikkene er ens på begge to, men hvad er den præcise forskel?
Kører de med forskellig volt, eller hvordan?

F.eks kan man godt putte en oplader fra en 3310 til en 6610 og omvendt, men
de er ikke magen til hinanden, og bliver frarådet af bla. Sonofon butikker.

Med venlig hilsen,

Kasper

Fra : Helmut Lotti

Dato : 20-03-03 11:48

"Kasper Hartwich" <kha@REMOVE.scanweb.dk> skrev i en meddelelse
> F.eks kan man godt putte en oplader fra en 3310 til en 6610 og omvendt...

Hej Kasper

Jeg har, i dk,binaer, uploaded en oversigt over Nokia's termianler og deres
kombatibilitet med de nævnte ladere!
Oversigten er udgivet af Nokia selv!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Peter

Dato : 20-03-03 14:12

Jeg kan se på min lader til 6610 acp-12 den lader med 5,7 volt og min
kærestes 6510 lader acp-7e er kun 3,7 volt

---

Fra : JMo.

Dato : 20-03-03 20:26

"Peter" <nyheder@direkte.org> wrote in

> Jeg kan se på min lader til 6610 acp-12 den lader med 5,7 volt og min
> kærestes 6510 lader acp-7e er kun 3,7 volt

ACP-8(E/U/X), ACP-9(E/U/X) og ACP-12(E/U/X) er alle hurtigladere, hvor
ACP-7(E/U/X) er standardladeren.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 21-03-03 16:56

JMo. <ns_sf009@mohr.cx> skrev i
meldingsnyheter:Xns9344CFDACEB92JMoUsenetPost@212.54.64.149...
> "Peter" <nyheder@direkte.org> wrote in

> ACP-8(E/U/X), ACP-9(E/U/X) og ACP-12(E/U/X) er alle hurtigladere, hvor
> ACP-7(E/U/X) er standardladeren.

Stemmer! ACP-12 bruker kun halvparten (1,5t) av tiden til å lade opp min
5100 enn ACP-7. 5100 kom med ACP-12 som standardlader.

Mvh

Thorolv Valentinsen