Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Topløse svenske piger i skærgården
Fra : Thomas

Dato : 20-03-03 11:27

Jeg har hørt, at det svenske militær i starten af firserne havde
overvågningskameraer langs den svenske kyst fordi man skulle holde øje
med russiske ubåde. Det betød, at de svenske soldater fik glæde af en
masse billeder af top- og bundløse svenske piger der solbadede ved
kysten.

Mon sådan nogle billeder nogensinde er blevet offentliggjort?

VH

Thomas

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 20-03-03 11:40

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Mon sådan nogle billeder nogensinde er blevet offentliggjort?

Det håber jeg da ikke at de blev, eller bliver.

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 20-03-03 16:30

> [...]
> kysten.
>
> Mon sådan nogle billeder nogensinde er blevet offentliggjort?

Hvad skal du med dem?

Fra : Martin V

Dato : 21-03-03 06:25

"Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk> wrote in message news:V7lea.518$vn1.129409@news010.worldonline.dk...

> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal du med dem?

Er du bøsse siden du kan stille sådan et ?

--
Hilsen Martin.

Fra : Thomas

Dato : 21-03-03 11:08

> Hvad skal du med dem?

Det kunne sgu da være sjovt at se den slags billeder.

VH

Thomas

Fra : Lars

Dato : 21-03-03 12:01

"Jens Bendtsen" <aura@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal du med dem?

Det er vel historien der gør dem sjove, ligesom de billeder af de to piger
fra Gammel Hellerup Gymnasium. Hvis du er bekendt med den historie.
Pigerne i sig selv, er ikke noget specielt i forhold til, hvad man ellers
kan finde på nettet af letpåklædte damer. Men det er selve historien bag de
billeder gør dem interessante.....

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-03-03 12:34

Lars wrote:

> [...]
> kan finde på nettet af letpåklædte damer. Men det er selve historien bag

Jeg ved nu ikke... de 2 piger skulle ikke gå rundt om min seng 2 gange da!

Men ja, du har jo ret - andre billeder er af storbarmede silikone patter,
hvor disse piger er så ganske almindelige frække. Det er jo piger man kunne
risikere at møde nede i byen, hvor de andre piger på pornsites..dem er der
nok ikke så stor chance for at møde.

Personligt synes jeg fx. Hellerup pigerne er mere frække end Pamela Anderson
fx, men jeg har så også snakket med dem som synes de er klamme... godt nok
smag og behag.. meeeen.. lige frem klamme? I think not.

Nå, det var et lille sidespring.

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Lars

Dato : 21-03-03 17:42

"Martin L. Johansen" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!
> Ved direkte svar her på usenet, så frygt ej - min mailadresse er god nok

Bestemt er de da søde, det kan vi da hurtigt blive enige om...
Men det er jo ikke noget man falder bagover af. Men det er da rigtigt at man
kunne risikere at møde dem nede i byen, til forskel fra så mange andre på
nettet det er da sjovt. Men jeg synes nu stadig at det er historien der gør
dem interessante, hvis man så dem på linje med en masse andre piger på
nettet ville man jo ikke kigger nærmere efter dem, der er de jo bare en
dråbe i det store ocean af nøgne damer på nettet.

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 21-03-03 18:11

Lars wrote:

> Bestemt er de da søde, det kan vi da hurtigt blive enige om...

Jep

> Men det er jo ikke noget man falder bagover af. Men det er da rigtigt at

Nej ikke lige ved første øjekast men alligevel.. der er noget over dem.

> [...]
> nettet ville man jo ikke kigger nærmere efter dem, der er de jo bare en
> dråbe i det store ocean af nøgne damer på nettet.

Historien er ganske god og det er helt sikkert den som har gjort dem
berømte, og de er helt sikkert mere interessante nu hvor man ved hvorfor
osv.

Men ja der er mange andre

Fra : enrico

Dato : 22-03-03 11:12

On Fri, 21 Mar 2003 18:10:44 +0100, "Martin L. Johansen" <ares@c.dk>
wrote:

> [...]

Nu sidder I og snakker om Hellerup piger osv. - ganske indforstået.

Hvad med at delagttiggøre os andre I hvor disse billeder er, så vi kan
deltage i diskussionen

-enrico

Fra : Nielsen

Dato : 22-03-03 12:27

> Hvad med at delagttiggøre os andre I hvor disse billeder er, så vi kan
> deltage i diskussionen

Se evt i
dk.binaer.erotik.nordisk

Fra : mullerman.dk

Dato : 22-03-03 21:49

Eller http://www.simagency.com/marie/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 22-03-03 22:21

mullerman.dk wrote:

> Eller http://www.simagency.com/marie/

Uha. Dog ser det ikke ud til at have noget med Hellerup-pigerne at gøre, men
sød er hun da.

Fra : Thomas

Dato : 24-03-03 10:17

Et sjovt apropos til denne debat kan ses på Ekstra Bladets webside i dag.

På linket http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?templateid=5629&artid=1012

kan man se turister vise babser til overvågningskameraer i Disneyland.

VH

Thomas

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 24-03-03 10:30

Fra : Peter Theglev

Dato : 26-03-03 14:44

Thomas wrote:
> [...]
>
> kan man se turister vise babser til overvågningskameraer i Disneyland.

føj - sure vafler.

Fra : Thomas

Dato : 24-03-03 10:24

> Nu sidder I og snakker om Hellerup piger osv. - ganske indforstået.
>
> Hvad med at delagttiggøre os andre I hvor disse billeder er, så vi kan
> deltage i diskussionen

En artikel fra Søndagsavisen om sagen med Hellerup-pigerne kan findes
på følgende adresse:

http://www.sondagsavisen.dk/nyheder/index.asp?doc_guid={1EEFA3FA-0CE7-11D7-936F-0010B555F137}&cat_id=446

VH

Thomas