MS Windows
briani 27239
Organiser / UserID / Password
Fra : Ole PE Jensen

Dato : 20-03-03 09:57

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde en organiser, der er beregnet til at
opbevare adgangskoder og Password til de forskellige ISP'ers og accounts på
nettet??

På forhånd tak.

--
Med Venlig Hilsen
Ole PE Jensen

Fra : kennybear

Dato : 21-03-03 21:12

"Ole PE Jensen" skrev d. 20-03-03 09:57 dette indlæg :
> [...]
til at
> opbevare adgangskoder og Password til de forskellige ISP'ers og

Jeg kan varmt anbefale Password Depot, den kan hentes på
www.webattack.com under Freeware >> Password Manager, og som du kan se
er den gratis. Jeg vil dog sige at der stort set ikke er nogen forskel
på den slags programmer, de enkelte kan et par ting som andre ikke kan,
men alle opfylder formålet med et centralt sted til passwords.

//Kenneth

http://www.kandu.dk/